خانهاخبار
عکس‌های رسمی گرفته‌شده با گوشی اکسپریا Z5 Premium سونی

عکس‌های رسمی گرفته‌شده با گوشی اکسپریا Z5 Premium سونی

دوربین جدید و 23 مگاپیکسلی گوشی‌های جدید سونی رقیبی جدی برای همه پرچم‌داران به شمار می‌رود. خوب است به نمونه عکس‌های گرفته‌شده با این دوربین نگاهی بیندازیم.
۱۳۹۴/۶/۱۱

سونی در معرفی گوشی‌های جدید خود تاکید بسیاری بر دوربین این گوشی‌ها داشت و عنوان کرد بهترین دوربین گوشی‌های همراه متعلق به پرچم‌داران جدید سونی است. سنسور به‌کاررفته در این گوشی‌ها 23 مگاپیکسلی از نوع Exmor RS است که اولین بار است که در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. انتظار می‌رود این سنسور، همان‌طور که سونی ادعا کرده، با داشتن 192 نقطه فوکوس سریع‌ترین تشخیص خوکار فوکوس را داشته باشد. سونی زمان فوکوس این دوربین را 0.03 ثانیه اعلام کرده که بسیار سریع و قابل توجه است.

البته سونی تاکید می‌کند که 0.03 ثانیه حداقل زمان فوکوس این گوشی است و زمان میانگین برای فوکوس خودکار 0.1 تا 0.4 است که باز هم بسیار سریع به شمار می‌رود. اندازه سنسور دوربین این گوشی‌ها 2.4/1 است که در کنار سریع‌ترین فوکوس خودکار دوربین گوشی‌های هوشمند قرار گرفته.

دوربین به‌کاررفته در گوشی‌های سونی قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K ضبط کند. در ادامه چند نمونه از عکس‌های گرفته‌شده با دوربین جدید به‌کاررفته در گوشی‌های سونی برای شما نمایش داده شده است.

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهیار

۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دقیق منم
همین که طراحی و لوگو سونی رو میبینم دیگه عقل از سرم میپره

مهدی

۱۳۹۶/۱/۲۶
سه ماهه دارمش یکو ششصد خریدمش ..عکساشو خودم تو tvهای با کیفیت با چند تا گوشی پرچمدار مقایسه کردم عالیه عمرا زیر دو تومن گوشی پیدا کنی دوربینش بهتر از این باشه تو رنج قیمتش رقیب نداره ...

یوسف کمالی

۱۳۹۵/۶/۱
شرکت اپل دوربین های استفاده شده توی محصولاتش رو از سونی میخره

علی

۱۳۹۵/۱/۲۴
اینم کلک جدید برای منصرف کردن ملت برای نخریدن گوشیای سونی ببین سونی چی کار کرده که این همه ادم داره حسودیشون میشه اگه شما داشتی دوتا از ویژگی های این گوشی برام بگو موتور تصویراشو نام ببر تنظیمات منوال گوشیو بران توضیح بده تا باشی که دروغ نگی

raha

۱۳۹۴/۱۲/۲۳
من خریدم اصلا گوشیه خوبی نیس...آیفون قبلیم بهتر بود