خانهاخبار
گوشی +HTC One M9 در راه اروپا

گوشی +HTC One M9 در راه اروپا

گوشی +HTC One M9، که اخیرا وارد بازارهای کشور نیز شده، به‌زودی راهی کشورهای اروپایی می‌شود. به‌گفته حساب کاربری LlabTooFeR در توییتر، این گوشی در سه ماهه سوم سال میلادی جاری وارد اروپا می‌شود.
۱۳۹۴/۳/۳۱

بسیاری بر این عقیده‌اند که +One M9 ممکن بود پرچمدار سال ۲۰۱۵ شرکت اچ‌تی‌سی نام بگیرد. حال به‌دلیل استقبال زیادی که از وان ام۹ پلاس صورت گرفته، این غول تایوانی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه آن در کشورهای اروپایی است.

دلیل استقبال گسترده از این گوشی را می‌توان صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، همراه با سنسور اثر انگشت بسیار سریع و البته پردازنده ۸ هسته‌ای آن دانست. علاوه بر اینها، وان ام۹ پلاس از نظر دوربین نیز، با توجه به وجود دوربین دوم در پشت، امکانات بیشتری نسبت به وان ام۹ معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین دوربین اصلی هم مثل وان ام۹ رزولوشنی بیست مگاپیکسلی دارد.

خبر عرضه این گوشی را حساب کاربری LlabTooFeR در توییتر خود منتشر کرد که پیش از این هم سابقه لو دادن اطلاعاتی از شرکت اچ‌تی‌سی را در کارنامه‌اش داشته است. به‌گفته او، وان ام۹ پلاس در کشورهای آلمان، روسیه، ایتالیا و برخی کشورهای دیگر در اروپای مرکزی و غرب اروپا عرضه می‌شود.

 

image

حضور این گوشی‌ها در اروپا ممکن است نوید افزایش آنها را در ایران هم بدهد، که برای دوستداران این برند و البته این گوشی خبر بسیار خوبی است.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۵/۵
سلام دوستان گوشی htc واقعا میشه خوبی من الان دارم با این گوشی کار می کنم خیلی گوشی خوبی ازش راضی هستم که دوربینش عالیه کیفیت بدنش عالیه از لحاظ سخت افزاری هارد این نرم افزاری عالیه خوب بد باد شکم داغ میکنه بدنش کند آغکند مهم نیست ولی از لحاظ کیفیت دوربین عالیه از لحاظ ال سی دی از لازک نور آفتاب عالیه من نمیدونم این که میگن گوشی‌های می کنی من یکسال همین کرده هیچ وقت نشده لنگ بزنه یا اذیتم کنه حالا من که دارم باید چیکار می کنم هیچی دیگه بهم حال نداره چون اچ تی سی که بگیری دستمو می‌گیری دیگه بیاد حال نمیده کار نمیده نمیدونم حالا امیدوارم حرفام به دردتون خورده باشه تونسته باشم بالاخره مفید حرف زده باشه بالاخره امیدوارم بتونید از این گوشی لذت ببرید خدانگهدار موفق باشید دوستان من خیلی وقته دارم با این گوشی کار می کنم فقط یه کمی سنگینه حالا اگر دوست داری یه گوشی تو دستت باشه که هر کسی اونو میبینه عاشقش بشه بهت حسرت بخوره پس برو نمونه ای اچ تی سی m۹ پلاس بگیر حالشو ببر

مجتبی

۱۳۹۵/۶/۲۱
منم با نظر محسن کاملا موافقم...اشتباه نکنید و گول حرف های مردم رو نخورید سامسونگ بهتره بخدا.استفاده کردم که میگم .

vahid

۱۳۹۵/۵/۲۲
آره پرايد هم ماشين خيلي خوبيه

محسن

۱۳۹۵/۳/۲۰
چند روزه این گوشی دستمه قبلا سامسونگ اس 5 داشتم .بزرگترین اشتباه من این بود که دوباره سامسونگ نگرفتم دوستان اشتباه نکنید سامی یه چیز دیگست حداقل توی کیفیت دوربین.شارژ

مهدی

۱۳۹۵/۱/۱
8هسته ای 2.2 گیگا هرتز