خانهاخبار
ال جی با جی فلکس ۲ کاربران تجاری را هدف گرفته است

ال جی با جی فلکس ۲ کاربران تجاری را هدف گرفته است

نویسنده مهمان: ال جی اخیرا فروش تلفن هوشمند جدید خمیده خود، یعنی جی فلکس ۲ را به صورت محدود در برخی کشورها همچون امریکا، کره جنوبی، تایوان و انگلستان آغاز کرده است. همانند نسخه پیشین، این محصول نیز از یک بدنه منحنی شکل و قابل انعطاف بهره می برد که طبیعتا مورد علاقه تمامی افراد قرار نخواهد گرفت.
۱۳۹۴/۱/۱

نویسنده میهمان: ال جی اخیرا فروش تلفن هوشمند جدید خمیده خود، یعنی جی فلکس ۲ را به صورت محدود در برخی کشورها همچون امریکا، کره جنوبی، تایوان و انگلستان آغاز کرده است. همانند نسخه پیشین، این محصول نیز از یک بدنه منحنی شکل و قابل انعطاف بهره می برد که طبیعتا مورد علاقه تمامی افراد قرار نخواهد گرفت. 

در همین راستا نیز مدیر عامل ال جی تایوان، هوانگ لی، طی مصاحبه ای با روزنامه Focus Taiwan عنوان کرد که این شرکت جی فلکس ۲ را برای کاربران تجاری بین ۳۰ الی ۴۵ سال سن در نظر گرفته است. 

 

 

image

 

 

او همچنین عنوان کرد که ال جی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا در محصول جدید ایرادات و اشکالات موجود در نسخه پیشین برطرف شده باشد. طبق گفته آقای لی انتظار می رود که تا پایان سال ۲۰۱۵ تعداد ۲۰ هزار دستگاه از جی فلکس ۲ تنها در تایوان به فروش برسد.

ال جی جی فلکس ۲ از یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدرگن ۸۱۰ بهره می برد و تحت اندروید ۵.۰ لالیپاپ اجرا می شود. از دیگر مشخصه های فنی این محصول می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با پنل P-OLED و رزولوشن ۱۰۸۰ پی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی دوم، بدنه با خاصیت ترمیم خراش، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه جانبی اشاره کرد. 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۵
اونایی که به سامس.نگ میگن خاص گوش کنن . از نظر ظاهر هواوی مدل پی و میت و اپل از همه خوشگل تره . از نظر صدا اچ تی سی حتی صدای گوشی های ساده جی ال ایکس از اس 5 بهتر بوده . از نظر نوآوری الجی . از نظر باطری بازم الجی . از نظر ضد آب بودن سونی از نظر رابط کاربری بین اندروید ها تاچ ویز سامسونگ از همه کند تره و و مال هوآوی از همه ساده تر و کاراتر . حالا سامسونگ کجتی معرکه است . شرکتی که پارسال شانس آورد ضرر نکرد

مهمان

۱۳۹۴/۱/۳
دوست عزیز اون Dragon که شما میگی همون درگن نوشته میشه متاسفانه شما کلمه کلمه میخونی اما تلفظ صحیح انگلیسی اون الف که شما میگی ا (عه) خونده میشه نمیدونم سواد انگلیسی که یه زبان بین الملل هست کجاس که این همه لایک گرفته این خیلی بده

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲
صفحه نمایش 5.3

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲
واقعااا

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲
به دلیل کروی بودن چشم .تصاویر منحنی خستگی کمتری به چشم وارد میکنه ....این نوع ساختار در تلویزیون ها هم جدیدا اجرا شده ..... تماما این نوع تکنولوژی صرفا بخاطر تغییر استفاده کاربران هستش چون دیگه زمان استفاده از تلویزیون و موبایل به شدت زیاد شده و صفحه های تخت خستگی بیشتری به چشم وارد میکنه من با جی فلکس یک کار کردم وااااااقعا فوق العاده بود خصوصا باتریش