خانهاخبار
کدام مدل اپل واچ زیباترین است؟

کدام مدل اپل واچ زیباترین است؟

جی اس ام: این موضوع که کدام مدل اپل واچ همراه با کدام بند آن زیباتری ترکیب خواهد بود، ذهن بسیاری از دوست داران و البته خریداران آینده این گجت را مشغول کرده است.
۱۳۹۳/۱۲/۱۷

جی اس ام: این موضوع که کدام مدل اپل واچ همراه با کدام بند آن زیباتری ترکیب خواهد بود، ذهن بسیاری از دوست داران و البته خریداران آینده این گجت را مشغول کرده است. اکنون می توانید به کمک وبسایت MixYourWatch، مدل های مختلف اپل واچ را با بند های مختلفی که برای آن وجود دارد تست کنید. البته هنوز معلوم نیست کدام مدل از بند های اپل واچ برای فروش عرضه خواهند شد اما احتمال فروش بیشتر مدل ها هنوز هم وجود دارد. 

 

image

 

زمان زیادی تا فهمیدن اطلاعات تکمیلی راجب اپل واچ باقی نمانده است و فرداشب طی مراسمی که اپل برگزار خواهدکرد، این اطلاعات منتشر خواهند شد.

بنظر شما کدام مدل اپل واچ و کدام بند آن جذاب تر از بقیه است؟ شما را نمی دانم اما ترکیب اپل واچ مورد علاقه من (البته از نظر قیمتی خیر!) را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
مدلی که تو عکس دوم هستش خیلی شبیه به ساعت هوشمند شرکت Asus هستش، یکم تقلید کارانه هست، یک نگاهی به Zenwatch شرکت Asus بندازین متوجه میشین

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
من یه موتورولا aura دارم میخام moto 360 بخرم خیلی ست خوبی در میاد اپلم حتما ساعتش خوب در میاد هر کسی که یکی از محصولات اپل داشته راضی بوده

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
نه که شما بنیانگذار اپلی حتما دیده که نظر میده

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
شما داشتی که اینو میگی (یه سر برو همین نقد و بررسی موتو رو تو جی اس ام بخون )

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
الان بحث ظاهره نه کارایی من درباره ظاهرش نظر دادم