خانهاخبار
خاص ترین نسخه PS4 به قیمت 130 هزار دلار فروخته شد

خاص ترین نسخه PS4 به قیمت 130 هزار دلار فروخته شد

جی اس ام: بدون شک خاص ترین نسخه پلی استیشن 4، نسخه ای است که به مناسبت 20 سالگی پلی استیشن از طرف سونی معرفی شد. مطمئمنا این نسخه به دلیل ظاهر نوستالژیک خود، هواداران زیادی پیدا کرده است. اما از این نسخه به صورت محدود تولید شده و خاص ترین آن توسط یک مرد ژاپنی خریداری شد.
۱۳۹۳/۱۱/۶

جی اس ام: بدون شک خاص ترین نسخه پلی استیشن 4، نسخه ای است که به مناسبت 20 سالگی پلی استیشن از طرف سونی معرفی شد. مطمئمنا این نسخه به دلیل ظاهر نوستالژیک خود، هواداران زیادی پیدا کرده است. اما از این نسخه به صورت محدود تولید شده و خاص ترین آن - با شماره سریال 00001 از 12,300 مدل این باندل - توسط یک مرد ژاپنی خریداری شد. البته بقیه 12,299 باندل باقی مانده ازاین کنسول با قیمت 425 دلار به فروش می رسد.

 

image

 

سونی برای فروش این باندل در ژاپن، مناقصه ای در سایت Yahoo Auctions برگزار کرد. در پایان این مناقصه یک فرد ژاپنی این باندل پلی استیشن 4 را با قیمت تقریبی 130 هزار دلار خریداری کرد. با توجه به مبلغی که برای این دستگاه پرداخت شده است، بسیاری از شرکت کنندگان و حتی مسئولان سونی نیز شگفت زده شدند. بعد از این مناقصه سونی اعلام کرد که مبلغ بدست آمده از فروش این پلی استیشن صرف خیریه کودکان در ژاپن می شود.

همچنین سونی ماه پیش اعلام کرده بود که تا کنون بیش از 18/5 میلیون پلی استیشن 4 فروخته است. قیمت نسخه معمولی پلی استیشن 4 نیز 399 دلار است. شما درباره این باندل کلاسیک پلی استیشن 4 چه فکر می کنید؟ در ادامه می توانید عکس های بیشتری از این نسخه پلی استیشن 4 ببینید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

image

 

image

 

image

 

image

 

 

منبع: TheVerge

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

JEFRiUM

۱۳۹۵/۷/۱۱
اگه بازیهای پلی استیشن روی موبایل اجرا بشه.موبایل میسوزه عزیزم.

abolfazl2074

۱۳۹۵/۴/۴
بیشتر جنبه ی کمک به سونی رو داشت وگرنه با کنسول های دیگه هیچ فرقی نداره

PS4

۱۳۹۴/۸/۱۲
برادر من برای اجرای بازی های PS4 باید حداقل 2میلیون تومن سیستم جمع کنی ( کارت گرافیک -مادربرد و .....)

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۱۱/۱۰
کاشکی منم انقد پول داشتم

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۷
خیییییییییییلی جیگره! خوش به حال 13000 نفری که دارنش.... یعنی خیییییییییییلی جیگره :*:*:*:*:*:*:*:*:*