خانهاخبار
ایسوس احتمالا Zenfone 2 را در دو مدل عرضه خواهد کرد

ایسوس احتمالا Zenfone 2 را در دو مدل عرضه خواهد کرد

– جی اس ام: زمانی که ایسوس اوایل ماه جاری میلادی از Zenphone 2 رونمایی کرد یک مدل بیشتر نداشت. مدل 5.5 اینچی با مشخصاتی قابل توجه و تحسین برانگیز. اما یک سایت چینی به نام Sogi گزارش داده که احتمالا این گوشی در دو مدل 5.5 اینچی و 5 اینچی در ماه مارس روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۳/۱۱/۴
– جی اس ام: زمانی که ایسوس اوایل ماه جاری میلادی از Zenfone 2 رونمایی کرد یک مدل بیشتر نداشت. مدل 5.5 اینچی با مشخصاتی قابل توجه و تحسین برانگیز. اما یک سایت چینی به نام Sogi گزارش داده که احتمالا این گوشی در دو مدل 5.5 اینچی و 5 اینچی در ماه مارس روانه بازار خواهد شد.
این وب سایت اشاره کرده که مدل 5 اینچی همانند مدل 5.5 اینچی از 4 گیگابایت رم برخوردار نیست و یک رم 3 گیگابایتی خواهد داشت. هنوز نمی توان اظهار نظری قطعی درباره این شایعه داشت و تنها گذشت زمان می تواند حقیقت داشتن یا نداشتن آن را به اثبات برساند. 
 
image
 
گوشی هوشمند Zenfone 2 که در نمایشگاه CES امسال توسط ایسوس معرفی شد به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی مجهز است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته و با پردازنده 64 بیتی Intel Atom عرضه می شود. همچنین باتری 3000 میلی آمپری و اندروید لالی پاپ از دیگر مشخصات آن هستند. 
اما اگر این گوشی مدل 5 اینچی نیز داشته باشد این احتمال وجود دارد که دقیقا همین مشخصات را در مدل 5 اینچی نداشته باشیم و این مدل با امکانات کمتر و قیمت پایین تری عرضه شود. 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)