خانهاخبار
CES 2015: کمپانی Blu (بلو) 7 گوشی اندرویدی معرفی کرد

CES 2015: کمپانی Blu (بلو) 7 گوشی اندرویدی معرفی کرد

جی اس ام: کمپانی Blu Products که خود را به عنوان یک کمپانی مطرح در ارائه گوشی های آنلاک در آمریکا معرفی کرده، امروز 7 گوشی اندرویدی معرفی کرده است.
۱۳۹۳/۱۰/۱۷

جی اس ام: کمپانی Blu Products که خود را به عنوان یک کمپانی مطرح در ارائه گوشی های آنلاک در آمریکا معرفی کرده، امروز 7 گوشی اندرویدی معرفی کرده است.

 

اولین گوشی اندرویدی به نام Blu Vivo Air است که با ضخامت تنها 5.1 میلیمتر به عنوان نازک ترین گوشی آمریکای شمالی شناخته خواهد شد. سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه 4.4 است و به صفحه نمایشی 4.8 اینچی از نوع سوپر آمولد با کیفیت 720×1280 پیکسل مجهز است. پردازنده این گوشی MediaTek MT6592 با 8 هسته و سرعت 1.7 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت قرار دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و باتری 2100 میلی آمپری از دیگر مشخصات این گوشی هستند. قیمت این گوشی 199 دلار است.

 

گوشی بعدی Blu Studio Energy است که صفحه نمایشی 5 اینچی با کیفیت اچ دی و یک باتری 5000 میلی آمپری دارد. بلو ادعا کرده که این باتری می تواند تا 4 روز شما را از شارژ دوباره گوشی در استفاده معمولی بی نیاز کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به اندروید 4.4، اندازه 144.5×71.45×10.4 میلیمتر، پردازنده 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک با 4 هسته، دوربین 8 مگاپیکسل، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی اشاره کرد، قیمت این گوشی 179 دلار است.

 

سه گوشی دیگر این کمپانی با پردازنده MediaTek MT6582 و سرعت 1.3 گیگاهرتز عبارتند از Blu Studio X (129 دلار)، Studio X Plus (149 دلار) و Studio G  (89 دلار).

 

Studio X و  Studio X Plusبه صفحه نمایش اچ دی با اندازه های به ترتیب 5 و 5.5 اینچ، دوربین 8 مگاپیکسلی، رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت مجهز هستند.

 

Studio G به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 480×854 پیکسل، رم 512 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی اشاره کرد.

 

در نهایت برای کسانی که به پردازنده های مدیاتک علاقه ندارند گوشی Blue Life One XL و Blue Life One هستند. هر دو گوشی به پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 410 با 4 هسته و سرعت 1.2 گیگاهرتز، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایت مجهز هستند. Life One صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی، و Life One XL صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی دارد.

 

تمام گوشی هایی که امروز معرفی شدند به اندروید نسخه 5 بروز می شوند.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
قرار بود در مورد گوشی بلو نظر بدید نه اینکه در مورد تقلید یا تقلب دیگر شرکتها بحرفین.
من الان چند ماهه که گوشی بلو رو خریدم قبلش هیچ اطلاعی هم ازش نداشتم ولی تو این چند ماه که خریدم میتونم بگم هم قیمتش خوبه هم کار کردن باهاش راحته هم اینکه به نظرم گوشی خیلی خوبی هستش . من که از خریدم راضی هستم

Mehrani

۱۳۹۵/۳/۲۰
این گوشی طرح گوشی انگلیسی فلای اسلیمو دزدیده! حتی عکس هشتم و دهم عکس فلای اسلیمه!!

Mehrani

۱۳۹۵/۳/۲۰
عکس هشتم و دهم عکس ویوو نیست عکس گوشی فلای مدل تورنادو اسلیمه!! به نظر میرسه شرکت بلو تو طراحی این گوشی یکمی تقلب کرده

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
فقط HTC تا دوستمون بترکه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۱
خودت فهمیری چی گفتی؟