خانهاخبار
CES 2015: ایسر دو مانیتور برای عاشقان بازی معرفی کرد

CES 2015: ایسر دو مانیتور برای عاشقان بازی معرفی کرد

جی اس ام: ایسر در نمایشگاه CES دو مانیتور معرفی کرد که هدف آن کسانی است که عاشق بازی هستند. هر دو مانیتور از تکنولوژی NVIDIA G-SYNC استفاده می کنند. این مانیتورها در عوض اینکه در یک ریت ثابت رفرش شوند، منتظر دستور از GPU می مانند تا اینکه رفرش شوند.
۱۳۹۳/۱۰/۱۴

جی اس ام: ایسر در نمایشگاه CES دو مانیتور معرفی کرد که هدف آنها عاشقان بازی است. هر دو مانیتور از تکنولوژی NVIDIA G-SYNC استفاده می کنند. این مانیتورها به جای اینکه در یک ریت ثابت رفرش شوند، برای رفرش شدن منتظر دستور از GPU می مانند.

 

اولین مانیتور به نام XB270HU است که به ادعای ایسر اولین مانیتور IPS با قابلیت G-SYNC است. اندازه این مانیتور 27 اینچ و کیفیت آن 2560×1440 پیکسل و نرخ تجدید آن 144 مگاهرتز است. این مانیتور زاویه دیدی بیش از 178 درجه دارد و صحت رنگ ها در آن بسیار خوب است. پایه این مانیتور در ارتفاع قابل تنظیم است.

 

 

image

 

مانیتور دوم به نام XG270HU است که این مانیتور نیز قابلیت G-SYNC را دارد. اندازه آن 27 اینچ و صفحه نمایش آن تا لبه های قاب کشیده شده است اما به صورت کامل بدون قاب نیست. کیفیت این مانیتور 2560×1440 پیکسل و نرخ تجدید آن 144 مگاهرتز است. پشتیبانی از HDMI 2.0، DVI و DisplayPort 1.2  در این محصول جدید گنجانده شده و ایسر وعده داده که سرعت پاسخگویی آن 1 میلی ثانیه است.

 

image

 

 

اخبار نمایشگاه CES 2015

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تازه فهمیدی؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کاش قیمتش 1 تومن باشه حتما میخرمش اما میدونم 1500 باید باشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۴
علم پیشرفت کرده