خانهاخبار
یک ساعت زیر آب با Nexus 6

یک ساعت زیر آب با Nexus 6

– جی اس ام: جدیدترین مدل گوشی نکسوس یعنی نکسوس 6 بطور رسمی گواهینامه IP مربوط به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت نکرده اما موتورولا آن را یک گوشی کاملا ضد آب می‌داند. اخیرا یکی از خریداران این گوشی تست ضد آب بودن آن را اکانت یوتیوب خود آپلود کرده که نشان می‌دهد این گوشی بیش از یک ساعت در زیر آب می‌تواند دوام بیاورد بدون آنکه دچار مشکل شود.
۱۳۹۳/۹/۱۱
– جی اس ام: جدیدترین مدل گوشی نکسوس یعنی نکسوس 6 بطور رسمی گواهینامه IP مربوط به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت نکرده اما موتورولا آن را یک گوشی کاملا ضد آب می‌داند. اخیرا یکی از خریداران این گوشی تست ضد آب بودن آن را در اکانت یوتیوب خود آپلود کرده که نشان می‌دهد این گوشی بیش از یک ساعت در زیر آب می‌تواند دوام بیاورد بدون آنکه دچار مشکل شود.
 
image
 
نکسوس 6 استفاده شده در این تست در تمام مدت روشن بوده و پس از مدت زمان طی شده، سربلند از زیر آب بیرون می‌آید و تمام قسمت‌های آن کار می‌کند. البته در این ویدئو توصیه شده که شما هرگز این تست را در منزل و با نکسوس 6 خود انجام ندهید اما در هر صورت، ویدئو نشان می‌دهد که نگرانی خاصی از بابت در معرض آب قرار گرفتن نکسوس 6 وجود ندارد. 
موتورولا همچنین گوشی Droid Turbo را نیز با یک پوشش داخلی ضد آب عرضه کرده که می‌تواند بدون آنکه آسیبی به آن برسد تا ۶ اینچ یا حدود ۱۵ سانتی متر زیر سطح آب قرار بگیرد. 
 

یک ساعت زیر آب با Nexus 6

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

علی

۱۳۹۴/۱۱/۲۵
کل نظرات رو خوندم با توجه به کاربرد ها و توضیحات عالی به نظر میرسه اما خودم نکسوس ۴ال جی دارم خدای گوشیه عین ساعت میمونه لعنتی مرگ نداره بخدا از دلم نمیاد عوضش کنم دوستم یه هفته است ۶ خریده باید ببینم راضیه یا نه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۴
دوست عزیز گوشی های موتورولا ساخت آمریکا هستن و کمپانی لنوو تنها سهمی که از موتورولا داره و خواهد داشت توی توزیعش هست . البته همون بهتر که شما تیکه پلاستیکهای سامسونگ را خریداری کنید که برندِ خیلی خوبی هست !!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۵
من که به موتورولا پول نمیدم چینیه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۵
لنوو چینیه و هم آی بی ام رو خریده هم موتورولا رو .... دلیل نمیشه چون ای بی ام ورشکست شده رو خریده بشه امریکایی... موتورولا جنس چینی به حساب میاد و اتفاقا تو چین هم ساخته میشه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۴
موتورلا مال آمریکاس ،لنوو هم به تازگی این شرکتا خریده