خانهاخبار
کالایاب دیجیتال 33 منتشر شد

کالایاب دیجیتال 33 منتشر شد

جی اس ام: اگر قصد رفتن به بازار برای خرید یک کالای دیجیتال را دارید پیشنهاد می‏کنیم ابتدا مجله کالایاب دیجیتال را تهیه کنید تا از موجودی محصولات دیجیتالی بازار و همچنین آخرین قیمت آنها اطلاع کافی پیدا کنید.
۱۳۹۳/۷/۵

جی اس ام: اگر قصد رفتن به بازار برای خرید یک کالای دیجیتال را دارید پیشنهاد می‏کنیم ابتدا مجله کالایاب دیجیتال را تهیه کنید تا از موجودی محصولات دیجیتالی بازار و همچنین آخرین قیمت آنها اطلاع کافی پیدا کنید. در این شماره هم مثل همیشه محصولات دیجیتالی موجود در بازار شامل لپ تاپ، تبلت، دوربین دیجیتال، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون و سینمای خانگی، پخش کننده موزیک، موبایل، پرینتر و اسکنر، کنسول بازی و هارد اکسترنال را همراه با مشخصات فنی و آخرین قیمت آنها برایتان آماده کرده‏ایم.

 

علاوه براین پرونده ویژه‏ای شامل معرفی و بررسی گران‏ترین و قوی‏ترین تلویزیون، دوربین دیجیتال، دوربین فیلمبرداری سه بعدی و لپ تاپ دنیا می‏خوانید. در بخش داغ ترین ها، گلکسی نوت‏های جدید را معرفی و در بخش دوربین، هم Gopro اعجاب انگیز  را  بررسی کرده‏ایم.

 

اگر قصد تلویزیون خمیده دارید، این شماره کالایاب دیجیتال را از دست ندهید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
سلام. من این مجله رو فقط به خاطر چنتا از بخشاش میخرم 1-تلویزیون 2-لپ تاپ 3-کنسول بازی امیدوارم تو این سری بهبود پیدا کرده باشه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۵
با سلام خدمت مدیران و کارکنان عزیز "جی اس ام" بنده عرضی داشتم من یک خواسته از شما دارم . اگر میشود در سایت خود بخشی بعنوان مدیا پلیر ها اختصاص دهید . زیرا کسی مانند بنده که به دنبال یک مدیاپلیر است جایی بهتر از جی اس ام پیدا نمیکند و به معتبر بودن ان اطمینان خاصی دارد پس کمی از مدیا پلیر ها هم بخش تهیه کنید. با تشکر از مدیران "جی اس ام"