خانهاخبار
ویدئویی از اولین آنباکس رسمی آیفون ۶

ویدئویی از اولین آنباکس رسمی آیفون ۶

جی اس ام: در فاصله دو روز مانده به عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس در فروشگاه‌ها اولین ویدئوی آنباکس آیفون ۶ در یوتیوب منتشر شده است که می‌توان گفت اولین آنباکس رسمی گوشی جدید اپل است.
۱۳۹۳/۶/۲۶

جی اس ام: در فاصله دو روز مانده به عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس در فروشگاه‌ها اولین ویدئوی آنباکس آیفون ۶ در یوتیوب منتشر شده است که می‌توان گفت اولین آنباکس رسمی گوشی جدید اپل است. در این ویدئو شاهد آنباکس یک آیفون ۶ مدل ۱۲۸ گیگابایتی و رنگ Space Gray یا خاکستری هستیم. نکته‌ای که بیشتر خودنمایی می‌کند طراحی جدید جعبه آیفون است. تا پیش از این روی جعبه همه آیفون‌ها تصویر هوم اسکرین آن را شاهد بودیم اما اپل تصمیم گرفته در آیفون ۶ تصویر هوم اسکرین را از روی جعبه آن حذف کند. جعبه آیفون ۶ از طراحی بسیار ساده‌ای برخوردار است و اگر شما آن را پشت ویترین مغازه‌ها ببینید شاید در نگاه اول متوجه نشوید که با یک جعبه آیفون روبرو هستید. آیفون ۶ از ۲ روز دیگر یعنی ۱۹ سپتامبر در ۹ کشور و از یک هفته بعد یعنی ۲۶ سپتامبر در ۲۲ کشور دیگر عرضه می‌شود.
در همین رابطه:
فروش آیفون‌های جدید در ۲۲ کشور دیگر از ۲۶ سپتامبر

ویدیوهایی از کار با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

اپل آیفون 6 و 6 پلاس را معرفی کرد
 

اولین آنباکس رسمی آیفون ۶

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۸
دیروز تو پاساژ تیراژه آیفون 6 رو دیدم رفتم و قیمت کردم طرف گفت 6 میلیون!!!!!! امروز تا زه فروش این گوشی شروع شده پس اونا چه جوری دیروز این گوشی رو داشتن؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۸
پشتت خيلي زشته من ٥اسمو بيشتر دوس دارم

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
رو هيچ برندي تعصب ندارم.. حرفم رو هم صريح ميگم..هر كسي سليقه اي داره.. آيقون 6 گوشيه زيبايي هست

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
نمکدون

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
این است قدرت اپل