خانهاخبار
اولین شایعات در مورد گلکسی نوت 4

اولین شایعات در مورد گلکسی نوت 4

گلکسی نوت 4 با ظاهری نه چندان متفاوت با گلکسی اس 5 در قسمت قاب پشتی معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد ترکیبی از طراحی سه بعدی قاب پشتی گلکسی اس 5 و حالت دوخته شده گلکسی نوت 3 با هم در پشت گلکسی نوت 4 خواهیم بود.
۱۳۹۳/۱/۱۸

هیچ شکی نیست که علاقه کاربران به گوشی‌های بزرگ تر از 6 اینچ که امروزه به نام فبلت آن‌ها را می‌شناسیم روز به روز بیشتر می‌شود، به خصوص اینکه اگر در مورد فبلتی از خانواده گلکسی نوت که متعلق به سامسونگ است صحبت کنیم. نوت 3 در اواسط شهریور سال گذشته معرفی شد و امروز چیزی در حدود 7 ماه از عمر آن می‌گذرد، این فبلت معمولا با فاصله کمی از آخرین عضو خانواده گلکسی اس معرفی می‌شود. بنابراین دور از انتظار نیست که کم کم شاهد شایعات و اخبار مربوط به این گوشی باشیم. امروز با این خبر شایعات و خبرهای مهم در مورد این فبلت را شروع می‌کنیم.

 

اولین شایعات در مورد گلکسی نوت 4

 

به گزارش جی اس ام، گلکسی نوت 4 با ظاهری نه چندان متفاوت با گلکسی اس 5 در قسمت قاب پشتی معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد ترکیبی از طراحی سه بعدی قاب پشتی گلکسی اس 5 و حالت دوخته شده گلکسی نوت 3 با هم در پشت گلکسی نوت 4 خواهیم بود.

 

شایعاتی مبنی بر ارائه نسخه چهارم گلکسی نوت با شیشه خمیده شنیده می‌شد اما با ارائه گوشی‌های پرچمداری مانند گلکسی اس 5 با صفحه نمایش مسطح این موضوع کمی به حاشیه کشیده شد.

 

اما چیزی که به احتمال قوی در این گوشی تکرار خواهند شد درگاه ارتباطی USB 3.0 است که از کابل‌های USB 2.0 نیز پشتیبانی خواهند کرد.

 

بر طبق گفته‌ها نوت 4 با صفحه نمایشی با کیفیت و رزولوشن بالاتر از گلکسی اس 5 ارائه خواهد شد، این صفحه نمایش 2K خواهد بود و کیفیتی برابر 2560×1440 پیکسل خواهد داشت در حالی که گلکسی اس 5 کیفیتی برابر 1920×1080 دارد.

 

در عین حال بسیار خوش بین هستیم که گلکسی نوت 3 با ویژگی‌ ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، همانند گلکسی اس 5، ارائه شود. پردازنده داخل فبلت نیز نسل بعدی پردازنده‌های 20 نانومتری است و در ضمن این احتمال وجود دارد که در گلکسی نوت 4 پردازنده 6 هسته‌ای ساخت سامسونگ و یا اسنپدراگون 801 را ببینیم.

 

در مورد دوربین نیز عقیده‌ها بر این است که نوت 4 به دوربین 20.1 مگاپیکسلی با همان امکانات گلکسی اس 5 مجهز باشد، اما در حال حاضر هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد در گلکسی نوت 4 نیز از سنسور ضربان قلب استفاده خواهد شد.

 

به علت اینکه معرفی گلکسی اس 5 زودتر از موعد انجام گرفت، زمان معرفی این فبلت در ابهام قرار دارد و نمی‌توان گفت که سامسونگ در همان زمان مقرر یعنی در نمایشگاه IFA 2014 (شهریور ماه) گوشی را معرفی خواهد کرد و یا اینکه زودتر مراسمی جدا را برای معرفی نسل چهارم گلکسی نوت برگزار می‌کند.

 

منبع: slashgear

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۴
خوبه حالا همینو میده سامسونگ اپل شما چی کار.میکنه المینیومشو نازکتر و کشیده میکنه و گرون تر میفروشه

مهمان

۱۳۹۳/۳/۹
از کی تا حالا به پلی کربنات میگن پلاستیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی گفته بدنه اس5 پلاستیکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۴
فقط من منتظرم ببینم کی میاد! فکر کنم مدلهای قبلی خیلی بهتر باشه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۳
مهرداد جان منظور شما از امکانات سامسونگ خدای نکرده قدم شمار و ضربان قلب و هزار تا کوفت وزهرمار دیگه که نیس؟هه... برا شما خیلی مهمه ببینی 6تا قدم ورمیداری یا 12تا؟شما عادت داری هر روز صدای قلبتو بشنوی یا میخوای ببینی انفارکتوس قلبی داری؟اگه امکانات جدیدی سراغ داری بگو مزنه دستمون بیاد

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۲
دوست عزیز منم بات موافقم که اپل کمپانی خیلی خوب و پر طرفداری ولی نمیدونم مبالغه میکنی یا ندونسته میگی. بابا اپل 40 تا 45 درصد بازار آمریکا رو داره