خانهاخبار
گوشی 5 اینچی فول اچ دی ال جی معرفی شد

گوشی 5 اینچی فول اچ دی ال جی معرفی شد

ال جی بالاخره به شایعات پایان داد.
۱۳۹۱/۱۱/۳

بالاخره بعد از شایعات فراوان ال جی نیز قدم در راه دنیای فول اچ دی گذاشت.

 

به گزارش ال جی امروز در ژاپن گوشی 5 اینچی خود با صفحه نمایش فول اچ دی را با نام Optimus G Pro معرفی کرد.

 

علاوه بر صفحه نمایش فول اچ دی این گوشی به یک پردازنده 4 هسته‌ای کوآلکام S4 با سرعت 1.7 گیگاهرتز و یک رم 2 گیگابایتی مجهز است.این گوشی به یک باتری بسیار قوی 3000 میلی آمپری نیز مجهز است و دوربین آن نیز کیفیت 13 مگاپیکسل را دارد. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است و درگاه حافظه خارجی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه 32 گیگابایتی را نیز دارد.

 

image

 

سیستم عامل این گوشی اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای است. هنوز در مورد نسخه جهانی این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است اما در نمایشگاه بارسلونا حتما چیزهای جالبی از این غول فول اچ دی برای ارائه جهانی خواهیم شنید.

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۴
1.7 خیلی بیشتر از 1.6 نوت 2 عزیزم؟؟ دلخوشی الکی نده به خودت یه عدد بالاتر از نوت2 ذوق مرگ شدی؟ دوست عزیزی که میگی خداییش سرعتش بالاست و رابطش بهتره مگه تو کار کردی باهاش که میگی؟؟؟ اصلا تو گوشی بالای 60تومن دست دادن؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۴
مشخصاتش خوبه نمیشه گفت بهترینه ولی قابل رقابت با گوشی های هم رده ی خودشه ولی من با گوشی های ال جی مخالفم و تو این رده ترجیح میدم از گوشی های اندرویدی htc , sony یا samsung استفاده کنم ...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۴
اونایی که میگن امسال ال جی، سامسونگو جلو میزنه بلایکن

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۴
مفت گرونه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۴
LG امکانات و طراحی گوشی هاش بد نیست ، خوب هم هست . ولی اشکال بزرگش که هیچوقت من سمت خریدنش نمی رم ، باطری گوشی هاشه. فوق العاده ضعیفه و زود هم خراب میشه. مثل قدیمای سامسونگ. اگه این مشکلش برطرف بشه به نظر من برند خیلی خوب با قیمت مناسبیه