خانهاخبار
افزایش محبوبیت SMSدر صنایع

افزایش محبوبیت SMSدر صنایع

به گزارش گروه خبری GSM، با رشد سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی به منظور ایجاد محیطی راحت تر، قابل انعطاف تر برای کار و یا کار کردن از راه دور، یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ابزار ارتباطی در بسیاری از کارها، ارسال و دریافت پیام کوتاه یا SMS می باشد.
۲ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، با رشد سرمایه  گذاری در زمینه تکنولوژی به منظور ایجاد محیطی راحت تر، قابل انعطاف تر برای کار و یا کار کردن از راه دور، یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ابزار ارتباطی در بسیاری از کارها، ارسال و دریافت پیام کوتاه یا SMS می باشد. بر اساس گزارش های اخیر ادارات یا کارخانجات اروپایی حدود 32 درصد از بودجه تله کام و شبکه ی مخابراتی را صرف صنعت موبایل می کنند. در این میان SMS، ایمیل موبایل و مدیریت اطلاعات شخصی از محبوبترین و موفق ترین برنامه های موبایلی هستند. در واقع صنعت مخابرات موبایل و بی سیم از اهمیت زیادی در همه ی صنایع برخوردار است که حدود یک سوم درآمد در همه ی صنایع صرف ارتباطات بی سیم می شود. همچنین بر اساس این گزارش 48 درصد از شرکت ها و کمپانی ها در نظر دارند در سال آینده هزینه ی بیشتری را صرف صنعت مخابرات مخصوص در زمینه دیتا انجام دهند.

 

 

 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید