خانهاخبار
راه اندازی تلویزیون موبایل DVB-H برای مقامات ایرانی

راه اندازی تلویزیون موبایل DVB-H برای مقامات ایرانی

به گزارش گروه خبری GSM، جمهوری اسلامی ایران با همکاری شرکت اسپانیایی SIDSA تکنولوژی بین المللی DVB-H را در ایران راه اندازی خواهد کرد.
۲۶ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، جمهوری اسلامی ایران با همکاری شرکت اسپانیایی SIDSA تکنولوژی بین المللی DVB-H را در ایران راه اندازی خواهد کرد. این شرکت علاوه بر صدا و سیمای ملی ایران یعنی IRIB، اولین تلویزیون موبایل DVB-H ایران را از طریق پلت فورم POLAR PLUS ابتدا فقط در تهران و سپس در کل کشور ارائه خواهد نمود. شبکه جدید، 16 کانال تلویزیونی را به وسیله ی ماهواره های Intelsat و Eutelsat در 20 گوشی ساژم مجهز به DVB-H نشان می دهد و مورد استفاده ی مدیران بلند پایه ی IRIB، اعضای هیئت دولت و نیز رئیس جمهور قرار می گیرد. این 16 کانال شامل 1 PER IRIB، 2 PER IRIB، IRINN، AL-Alam،IRIB ، IRIB Quran  و PRESS TV از طریق ماهواره ی Eutelsat یا Hot Bird و IRIB TV1،IRIB TV2 ، IRIB TV3،IRIB TV4 ، IRIB TV5، IRIB3 IRIB Amouzesh ، تلویزیون آذربایجان، تلویزیون فارس و تلویزیون خلیج فارس از طریق ماهواره ی Intelsat می باشد. پلت فورم تمام استانداردهای DVB را دارد و تمام تجهیزات برای فعال کردن شبکه های DVB از جمله شبکه های رایگان و اعتباری را فراهم کرده است. SIDSA هم اکنون جایگاه خود را در عرصه ی بازار تلویزیون موبایل DVB-H محکم تر نموده است. 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید