خانهاخبار
کارت حافظه ای برای تمام گوشی ها

کارت حافظه ای برای تمام گوشی ها

به گزارش گروه خبری GSM، چند کمپانی معتبر میکروفون، نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون، Span Sion: و Texas Instrument تصمیم دارند با همکاری هم در زمینه تولید کارت های حافظه و تراشه حافظه های داخلی توسط JEDEC که در زمینه ی استاندارد سازی صنعت نیمه رساناها فعالیت می کند فعالیت کنند.
۲۵ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری

GSM، چند کمپانی معتبر میکروفون، نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون، Span Sion: و Texas Instrument تصمیم دارند با همکاری هم در زمینه تولید کارت های حافظه و تراشه حافظه های داخلی توسط JEDEC که در زمینه ی استاندارد سازی صنعت نیمه رساناها فعالیت می کند فعالیت کنند. JEDEC در زمینه استاندارد سازی در تکنولوژی های مختلفی فعالیت می کند. این کارت حافظه فلاش جدید یا UFS بدلیل نیاز جامعه الکترونیکی و برای بر طرف کردن نیاز به آداپتور برای سازگار بودن با انواع مختلف و سایز های مختلف کارت های حافظه طراحی می شود. استفاده و تقاضای زیاد برای کارت های حافظه با ظرفیت و کارایی بیشتر به همراه محبوبیت بیش از حد برنامه های مالتی مدیا در بین کاربران یکی از عوامل این نیاز است. البته یکی از عوامل مهم دیگر سرعت اجرا و پردازش این تراشه هاست که در حال حاضر کاربران برای دیدن یک فیلم با کیفیت 90 دقیقه ای (4گیگابایت) باید 3 دقیقه صبر کنند که این زمان به چند ثانیه کاهش خواهد یافت. این کارت های حافظه UFS به منظور قابل استفاده بودن با هر نوع وسیله موبایل مثل تلفن های همراه مختلف Mp3 Player ها و ... طراحی می شوند و تا سال 2009به بازار عرضه خواهند شد.


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید