خانهاخبار
LCD لمسی شارپ برای موبایل

LCD لمسی شارپ برای موبایل

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت تولیدی شارپ سیستم LCD جدیدی مجهز به صفحه نمایش لمسی و امکان اسکنر تولید کرده است
۱۹ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت تولیدی شارپ سیستم LCD جدیدی مجهز به صفحه نمایش لمسی و امکان اسکنر تولید کرده است که در آن برای هر پیکسل صفحه LCD یک حسگر نوری تعبیه شده که دیگر نیاز به استفاده از فیلم برای پانل های لمسی را رفع می کند و تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می دهد. امروزه صفحات نمایشی لمسی به یکی از اجزای لازم در گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال، PDA ها و UMPC ها تبدیل شده اند. در متد های قدیمی تولید این صفحات لمسی از فیلم هایی متصل به پانل LCD استفاده می شد که این کار نه تنها باعث ضخیم تر شدن صفحه نمایش بلکه موجب کاهش کیفیت تصاویر نیز می شد. به همین دلیل شرکت شارپ از تکنولوژی جدیدی برای این صفحات استفاده کرده به این صورت که در هر پیکسل صفحه از حسگر نوری استفاده شده، این شبیه چیزی است که در اسکنرها وجود دارد. علاوه بر این امکان تشخیص دقیق برای زمانیکه کاربر 2 نقطه از صفحه را بطور همزمان لمس کند که قبلاً این شکل در صفحات لمسی وجود داشت، در این سیستم وجود دارد.

فروش آزمایشی این صفحه نمایش در گوشی ها و وسایل دیگر از سپتامبر شروع خواهد شد. شارپ یک تولید کننده بزرگ صفحه نمایش های معمولی و LCD  برای تلویزیون، کامپیوتر و ... می باشد.

 

                        

 

 



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید