خانهاخبار
کنترل ترافیک با SMS

کنترل ترافیک با SMS

به گزارش گروه خبری GSM، با افزایش بکارگیری سرویس های ارسال متن و SMS در بین مردم در طول یک سال گذشته میزان از دست رفتن قرار ملاقات های پزشکان انگلستان تا 27 درصد کاهش یافته است.
۱۹ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، با افزایش بکارگیری سرویس های ارسال متن و SMS در بین مردم در طول یک سال گذشته میزان از دست رفتن قرار ملاقات های پزشکان انگلستان تا 27 درصد  کاهش یافته است. یکی از دلایل کاهش از دست رفتن قرار ملاقات ها را می توان استفاده بیماران و پزشکان از مرکز ارسال پیام iPLATO  که پلات فرمی برای ارسال پیام های یاد آوری کننده برای پزشکان و بیماران می باشد و یا سرویس های دیگر مربوط به بیماران دانست. برای استفاده از خدمات این سرویس، بیماران شماره موبایل خود را در قسمت مربوط به خود ثبت کرده و اطلاعات مربوط به درمان بیماری و یا یادآوری کننده قرار ملاقات ها را بطور مستقیم روی گوشی موبایل خود دریافت می کنند. در حال حاضر حدود 43 درصد از بیماران تحت پوشش این سرویس قرار دارند. بنابراین گوشی های موبایل به یک کانال الکترونیکی کلیدی برای ارتباط متقابل بیماران و پزشکان تبدیل شده اند که با استفاده از آن به میزان زیادی در روند قرار ملاقات ها و از دست نرفتن آن ها نظم ایجاد شده است. البته برای نصب و ارسال این پیام ها سوبسید در نظر گرفته شده است.

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید