خانهاخبار
اسرائیلی ها از خودشان هم می ترسند.

اسرائیلی ها از خودشان هم می ترسند.

به گزارش گروه خبری GSM، نخست وزیر اسرائیل، Olmert، قانونی را برای منع استفاده از تلفن همراه در جلسات و مذاکرات کابینه، تصویب کرد.
۴ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، نخست وزیر اسرائیل، Olmert، قانونی را برای منع استفاده از تلفن همراه در جلسات و مذاکرات کابینه، تصویب کرد. براساس این قانون حاضران در جلسه های محرمانه دولتی باید قبل از ورود به جلسه موبایل های خود را خاموش کرده و به یک مأمور امنیتی تحویل دهند. این قانون به خاطر جلوگیری از ضبط صدا یا شنود شدن مذاکرات در جلسات محرمانه است. Olmert بدلیل زنگ خوردن موبایل حاضران در جلسه ایجاد بی نظمی در جلسه های محرمانه این تصمیم را گرفته است. بسیاری از وزرا و اعضای مختلف کابینه از این قانون ناراضی هستند و تحویل دادن موبایل به قبل از ورود به جلسه را نشانه ای مبنی بر قابل اعتماد نبودن می دانند.

در حال حاضر می توان از موبایل های امروزی برای ضبط صدا یا دستگاه شنود استفاده کرد اما برای جلوگیری از این کار روش های دیگری هم وجود دارد، مثلاً خاموش کردن گوشی ها یا خارج کردن باتری از موبایل می تواند روش مناسبی برای این کار باشد.

 

               

 

 

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید