پست: توزیع قبوض همراه اول به ما مربوط نیست / پنجمین پیامک حاوی مشخصات قبوض هم به کاربران رسید!
گروه خبری GSM: شرکت پست اعلام کرد ..
۱۴ دی ۱۳۹۰
تبلیغات


گروه خبری GSM: شرکت پست اعلام کرد: توزیع قبوض تلفن همراه برعهده پست نیست.
به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: "به اطلاع مردم شریف استانهای تهران و البرز میرساند، نظر به اختلالات موجود در امر توزیع قبوض تلفن همراه و تماسهای مکرر شهروندان عزیز مبنی بر تأخیر، اشتباه در تحویل و یا عدم دریافت این قبوض، شرکت پست جمهوری اسلامی اعلام میكند با توجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار رأسا و با بهرهگیری از شبکههای غیرپستی قبوض را توزیع میکند، لذا در این خصوص هیچگونه مسوولیتی متوجه این شرکت بهعنوان متولی رسمی فعالیتهای پستی، نیست".
در توزیع دوره چهارم صورتحساب مشتركین سیمكارتهای دائمی همراه اول در استانهای تهران و البرز مشكلاتی ایجاد شد و شركت ارتباطات سیار به همین علت مهلت پرداخت قبوض این دوره را تمدید كرد.
همراه اول همچنین تاکنون چندین پیامک به عنوان یادآوری شناسه قبض، مبلغ قبض و .. در این دوره، برای مشترکین ارسال کرده است. البته نکته جالب توجه و البته مضحک آن است که بدانیم قبوض تلفن همراه تاکنون برای کسی ارسال نشده است و پیامک های ارسال شده (برای شخص بنده 5 عدد) نیز تماما به زبان فارسی بوده اند. همراه اول فراموش کرده است که بسیاری از تلفن های همراه قابلیت خواندن متون فارسی را ندارند و احتمالا این افراد باید از طریق شماره های رند ارسال شده پیام به آنها متوجه مشخصات قبض خود شوند. البته در این حالت هم به علت تعداد بسیار زیاد تبلیغات پیامکی این اپراتور که با شماره های رند ارسال می شوند، امکان قضاوتی صد در صد مطمئن وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: "به اطلاع مردم شریف استانهای تهران و البرز میرساند، نظر به اختلالات موجود در امر توزیع قبوض تلفن همراه و تماسهای مکرر شهروندان عزیز مبنی بر تأخیر، اشتباه در تحویل و یا عدم دریافت این قبوض، شرکت پست جمهوری اسلامی اعلام میكند با توجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار رأسا و با بهرهگیری از شبکههای غیرپستی قبوض را توزیع میکند، لذا در این خصوص هیچگونه مسوولیتی متوجه این شرکت بهعنوان متولی رسمی فعالیتهای پستی، نیست".
در توزیع دوره چهارم صورتحساب مشتركین سیمكارتهای دائمی همراه اول در استانهای تهران و البرز مشكلاتی ایجاد شد و شركت ارتباطات سیار به همین علت مهلت پرداخت قبوض این دوره را تمدید كرد.
همراه اول همچنین تاکنون چندین پیامک به عنوان یادآوری شناسه قبض، مبلغ قبض و .. در این دوره، برای مشترکین ارسال کرده است. البته نکته جالب توجه و البته مضحک آن است که بدانیم قبوض تلفن همراه تاکنون برای کسی ارسال نشده است و پیامک های ارسال شده (برای شخص بنده 5 عدد) نیز تماما به زبان فارسی بوده اند. همراه اول فراموش کرده است که بسیاری از تلفن های همراه قابلیت خواندن متون فارسی را ندارند و احتمالا این افراد باید از طریق شماره های رند ارسال شده پیام به آنها متوجه مشخصات قبض خود شوند. البته در این حالت هم به علت تعداد بسیار زیاد تبلیغات پیامکی این اپراتور که با شماره های رند ارسال می شوند، امکان قضاوتی صد در صد مطمئن وجود ندارد.
گروه خبری GSM: شرکت پست اعلام کرد: توزیع قبوض تلفن همراه برعهده پست نیست.
به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: "به اطلاع مردم شریف استانهای تهران و البرز میرساند، نظر به اختلالات موجود در امر توزیع قبوض تلفن همراه و تماسهای مکرر شهروندان عزیز مبنی بر تأخیر، اشتباه در تحویل و یا عدم دریافت این قبوض، شرکت پست جمهوری اسلامی اعلام میكند با توجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار رأسا و با بهرهگیری از شبکههای غیرپستی قبوض را توزیع میکند، لذا در این خصوص هیچگونه مسوولیتی متوجه این شرکت بهعنوان متولی رسمی فعالیتهای پستی، نیست".
در توزیع دوره چهارم صورتحساب مشتركین سیمكارتهای دائمی همراه اول در استانهای تهران و البرز مشكلاتی ایجاد شد و شركت ارتباطات سیار به همین علت مهلت پرداخت قبوض این دوره را تمدید كرد.
همراه اول همچنین تاکنون چندین پیامک به عنوان یادآوری شناسه قبض، مبلغ قبض و .. در این دوره، برای مشترکین ارسال کرده است. البته نکته جالب توجه و البته مضحک آن است که بدانیم قبوض تلفن همراه تاکنون برای کسی ارسال نشده است و پیامک های ارسال شده (برای شخص بنده 5 عدد) نیز تماما به زبان فارسی بوده اند. همراه اول فراموش کرده است که بسیاری از تلفن های همراه قابلیت خواندن متون فارسی را ندارند و احتمالا این افراد باید از طریق شماره های رند ارسال شده پیام به آنها متوجه مشخصات قبض خود شوند. البته در این حالت هم به علت تعداد بسیار زیاد تبلیغات پیامکی این اپراتور که با شماره های رند ارسال می شوند، امکان قضاوتی صد در صد مطمئن وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: "به اطلاع مردم شریف استانهای تهران و البرز میرساند، نظر به اختلالات موجود در امر توزیع قبوض تلفن همراه و تماسهای مکرر شهروندان عزیز مبنی بر تأخیر، اشتباه در تحویل و یا عدم دریافت این قبوض، شرکت پست جمهوری اسلامی اعلام میكند با توجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار رأسا و با بهرهگیری از شبکههای غیرپستی قبوض را توزیع میکند، لذا در این خصوص هیچگونه مسوولیتی متوجه این شرکت بهعنوان متولی رسمی فعالیتهای پستی، نیست".
در توزیع دوره چهارم صورتحساب مشتركین سیمكارتهای دائمی همراه اول در استانهای تهران و البرز مشكلاتی ایجاد شد و شركت ارتباطات سیار به همین علت مهلت پرداخت قبوض این دوره را تمدید كرد.
همراه اول همچنین تاکنون چندین پیامک به عنوان یادآوری شناسه قبض، مبلغ قبض و .. در این دوره، برای مشترکین ارسال کرده است. البته نکته جالب توجه و البته مضحک آن است که بدانیم قبوض تلفن همراه تاکنون برای کسی ارسال نشده است و پیامک های ارسال شده (برای شخص بنده 5 عدد) نیز تماما به زبان فارسی بوده اند. همراه اول فراموش کرده است که بسیاری از تلفن های همراه قابلیت خواندن متون فارسی را ندارند و احتمالا این افراد باید از طریق شماره های رند ارسال شده پیام به آنها متوجه مشخصات قبض خود شوند. البته در این حالت هم به علت تعداد بسیار زیاد تبلیغات پیامکی این اپراتور که با شماره های رند ارسال می شوند، امکان قضاوتی صد در صد مطمئن وجود ندارد.