خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن های سال 2011 به انتخاب اپل

بهترین اپلیکیشن های سال 2011 به انتخاب اپل

گروه خبری GSM: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ..
۱۹ آذر ۱۳۹۰
گروه خبری GSM: به اسکار اپلیکیشن ها خوش آمدید! با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۱،‌ شرکت اپل اپلیکیشن های برتر سال گذشته اپ استور را در مراسمی به عنوان App Store Rewind معرفی کرده است و حالا زمان اش رسیده تا با بهترین اپلیکیشن های iOS در سال ۲۰۱۱ آشنا شوید:

اپلیکیشن برتر:
منتخب این قسمت اپلیکیشن فوق‌العاده محبوب instagram میباشد . این برنامه مختص عکاسی که افکت های بسیار جالبی را در خود جای داده توانسته توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کند و هم اکنون بیش از ۱۱ میلیون کاربر دارد. اما شاید علت اصلی محبوبیت آن را بتوان شبکه اجتماعی داخلی آن دانست، جایی که کاربران به اشتراک و امتیاز دهی عکس ها میپردازند. این اپلیکیشن تا کنون مختص کاربران iOS بود، اما آن طور که امروز در خبرها شنیده شد، به زودی برای اندروید هم عرضه خواهد شد.

در قسمت اپلیکیشن های برتر همچنین از اپلیکیشن های VidRhythm (اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو کلیپ) و Band Of The Day (اپلیکیشنی برای یافتن گروه های موسیقی) تقدیر به عمل آمد. همچنین اپلیکیشن ویرایش تصاویر Snapseed به عنوان بهترین اپلیکیشن سال برای آی پد شناخته شد.

بازی برتر سال:

image


جایزه این قسمت، با توجه به محبوبیت بالایش نزد کاربران از حساسیت بسیاری هم برخوردار بود، پس از یک رقابت نفس گیر به اپلیکیشن Tiny Tower رسید. شما در این بازی رایگان باید پس از ساخت برجی کوچک، به مدیریت طبقات آن از لحاظ مالی و ... بپردازید.

دیگر بازی های تقدیر شده این حوزه هم عبارت بودند از Tiny Wings و Touchgrind BMX . در مورد Touchgrind باید بگوییم که یک مسابقه دوچرخه سواری با قابلیت کنترل مولتی تاچ میباشد که از هیجان بسیاری برخوردار است، بازی Tiny Wings نیز  برای آی پد بازی Dead Space به عنوان بهترین بازی سال شناخته شد.

اپل همچنین به معرفی ۵ اپلیکیشن برتر در هر حوزه پرداخته است، برای مثال اپلیکیشن های برتر شبکه های اجتماعی از این قرار اند :‌ Find My Friends ، Facebook Messenger ، Teetbot ، LikedIn ، Pinterest
image


در حوزه های خارج از اپلیکیشن ها هم فیلم The Social Network عنوان پرفروش ترین فیلم آیتونز و بیوگرافی استیو جابز نیز به عنوان پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۱ معرفی شدند.
----------
نارنجی


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید