صورت حساب های مشکل دار ایرانسل با فرم های جدید جایگزین می شود.
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا، به دنبال بروز مشكلاتی در صورتحساب ماهیانهی مشتركان سیمكارتهای دایمی ایرانسل، مدیر عامل این شركت اعلام كرد: به زودی فرمهای جدید صورتحساب برای مشتركان ارسال خواهد شد. در فرمت جدید صورتحساب ماهانهی مشتركان مشكلات گذشته وجود ندارد و سعی كردهایم تا هزینۀ كاركرد ماهیانه به طور شفاف اطلاعرسانی شود تا مشتركی در این زمینه به مشكلی برخورد نكند. امیدواریم صورتحسابهای جدید تا پایان این دوره در اختیار مشتركان ایرانسل قرار بگیرد، همچنین با بانك ملی نیز وارد مذاكره شدهایم تا مشتركان ایرانسل علاوه بانك ملت از طریق بانك ملی نیز صورت حساب خود را پرداخت کنند. او دربارۀ این كه وقتی سیمكارت مشتركی به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع شود پس از پرداخت بدهی برای وصل مجدد آن باید چه اقدامی انجام دهد، تصریح كرد: وقتی مشتركی بدهی خود را پرداخت میكند سریعا اطلاعات پرداخت صورتحساب آن به سیستم بیلینگ ایرانسل ارسال میشود و نیازی نیست مشترك برای وصل سیمكارت به مراكز خدمات ایرانسل مراجعه كند چرا كه پس از مدتی سیمكارتش وصل میشود، اما متاسفانه در برخی مواقع بانكها اطلاعات پرداخت مشترك را دیرتر ارایه میدهند و به همین منظور ممكن است سیمكارت آنها با تاخیر وصل شود، اما در تلاشیم این مشكلات را نیز با صدور صورتحسابهای جدید رفع كنیم. او دربارۀ این كه برخی از مشتركان ایرانسل با این مشكل مواجهند كه در هر دوره صورتحساب خود را پرداخت میكنند اما در دورهی بعدی بدهی قبل برایشان منظور میشود، خاطر نشان كرد: برخی از مشكلات در صورتحسابهای فعلی مشتركان وجود دارد كه سعی كردهایم با صدور صورت حسابهای جدید تمام این مشكلات رفع كنیم تا مشتركان با این مشكلات مواجه نشوند.
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا، به دنبال بروز مشكلاتی در صورتحساب ماهیانهی مشتركان سیمكارتهای دایمی ایرانسل، مدیر عامل این شركت اعلام كرد: به زودی فرمهای جدید صورتحساب برای مشتركان ارسال خواهد شد. در فرمت جدید صورتحساب ماهانهی مشتركان مشكلات گذشته وجود ندارد و سعی كردهایم تا هزینۀ كاركرد ماهیانه به طور شفاف اطلاعرسانی شود تا مشتركی در این زمینه به مشكلی برخورد نكند. امیدواریم صورتحسابهای جدید تا پایان این دوره در اختیار مشتركان ایرانسل قرار بگیرد، همچنین با بانك ملی نیز وارد مذاكره شدهایم تا مشتركان ایرانسل علاوه بانك ملت از طریق بانك ملی نیز صورت حساب خود را پرداخت کنند. او دربارۀ این كه وقتی سیمكارت مشتركی به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع شود پس از پرداخت بدهی برای وصل مجدد آن باید چه اقدامی انجام دهد، تصریح كرد: وقتی مشتركی بدهی خود را پرداخت میكند سریعا اطلاعات پرداخت صورتحساب آن به سیستم بیلینگ ایرانسل ارسال میشود و نیازی نیست مشترك برای وصل سیمكارت به مراكز خدمات ایرانسل مراجعه كند چرا كه پس از مدتی سیمكارتش وصل میشود، اما متاسفانه در برخی مواقع بانكها اطلاعات پرداخت مشترك را دیرتر ارایه میدهند و به همین منظور ممكن است سیمكارت آنها با تاخیر وصل شود، اما در تلاشیم این مشكلات را نیز با صدور صورتحسابهای جدید رفع كنیم. او دربارۀ این كه برخی از مشتركان ایرانسل با این مشكل مواجهند كه در هر دوره صورتحساب خود را پرداخت میكنند اما در دورهی بعدی بدهی قبل برایشان منظور میشود، خاطر نشان كرد: برخی از مشكلات در صورتحسابهای فعلی مشتركان وجود دارد كه سعی كردهایم با صدور صورت حسابهای جدید تمام این مشكلات رفع كنیم تا مشتركان با این مشكلات مواجه نشوند.