GSM-logo
خانهاخبار
آیین نامه حفظ حقوق مشترکان در برابر اپراتورها در حال تدوین است.

آیین نامه حفظ حقوق مشترکان در برابر اپراتورها در حال تدوین است.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت:ضوابط تفاهم نامه سطح خدمات (SLA) برای هر یک از اپراتورها در حال تدوین است.
۲۸ مرداد ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت:ضوابط تفاهم نامه سطح خدمات (SLA) برای هر یک از اپراتورها در حال تدوین است.

وی گفت: طی یک سالی که سازمان رگولاتوری هویت حقوقی پیدا کرده است ،تدوین آیین نامه حفظ حقوق مشترکان از جمله اولویت های اصلی این سازمان بوده است.

تدوین ضوابط هریک از اپراتورها در دستور کار قرار دارد و در این خصوص پیشنهاداتی نیز از اپراتورهای تلفن همراه دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تدوین ضوابط (SERVIC LEVEL AGREEMENT-SLA) به نوع سرویس هر یک از اپراتورها بستگی دارد؛ خاطر نشان کرد: پس از تدوین این ضوابط از سوی سازمان تنظیم مقررات ،هریک از اپراتورها موظف به اطلاع آن به مشترکان بوده وباید با این ویژگی های تدوین شده سرویس ارائه دهند.
تاکنون ضوابط مدون و منسجمی درباره حقوق مشترکان در برابر اپراتورها وجود نداشته و سازمان تنظیم مقررات پس از تدوین این قانون، کیفیت سرویس دهی اپراتورها را تحت نظارت دقیق قرار می دهد.
ضوابط
SLA اپراتور اول تلفن همراه پس از تدوین پروانه شرکت مخابرات ایران صادر خواهد شد که به طور قطع فعالیت اپراتور اول و سرویس دهی آن به مشترکان در چارچوب این آیین نامه لحاظ خواهد شد.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت:ضوابط تفاهم نامه سطح خدمات (SLA) برای هر یک از اپراتورها در حال تدوین است.

وی گفت: طی یک سالی که سازمان رگولاتوری هویت حقوقی پیدا کرده است ،تدوین آیین نامه حفظ حقوق مشترکان از جمله اولویت های اصلی این سازمان بوده است.

تدوین ضوابط هریک از اپراتورها در دستور کار قرار دارد و در این خصوص پیشنهاداتی نیز از اپراتورهای تلفن همراه دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تدوین ضوابط (SERVIC LEVEL AGREEMENT-SLA) به نوع سرویس هر یک از اپراتورها بستگی دارد؛ خاطر نشان کرد: پس از تدوین این ضوابط از سوی سازمان تنظیم مقررات ،هریک از اپراتورها موظف به اطلاع آن به مشترکان بوده وباید با این ویژگی های تدوین شده سرویس ارائه دهند.
تاکنون ضوابط مدون و منسجمی درباره حقوق مشترکان در برابر اپراتورها وجود نداشته و سازمان تنظیم مقررات پس از تدوین این قانون، کیفیت سرویس دهی اپراتورها را تحت نظارت دقیق قرار می دهد.
ضوابط
SLA اپراتور اول تلفن همراه پس از تدوین پروانه شرکت مخابرات ایران صادر خواهد شد که به طور قطع فعالیت اپراتور اول و سرویس دهی آن به مشترکان در چارچوب این آیین نامه لحاظ خواهد شد.

home_header