توضيح شركت ارتباطات سيار دربارهي پيامكهاي تبليغاتي همراه اول
گروه خبری GSM: همراه اول در پاسخ به مطلب مندرج در ..
۱۰ مرداد ۱۳۹۰
گروه
خبری GSM: به گزارش ایسنا، همراه اول در پاسخ به مطلب مندرج در سرویس فقه
و حقوق ایسنا، در تاریخ 28 تیرماه جاری با عنوان «چه كسی مسوول پیامكهای
تبلیغاتی غیراخلاقی است» توضیحاتی ارائه كرد.
1- تا زمانی كه مشترك تقاضای عدم ارسال پیامهای تبلیغاتی را نكند، تبلیغات از مصادیق مزاحمت تلفنی تلقی نمیگردد. ارسال پیامك یكی از راههای موثر در تبلیغات و اطلاعرسانی بوده و بسیاری از شركتها، نهادها و سازمانهای دولتی و... از ارسال پیامك جهت تبلیغات استفاده میكنند.
همراه اول به منظور رفاه مشتركین، این امكان را برای مشتركین فراهم آورده است كه فقط با یك تماس تلفنی به صورت رایگان به شماره 09990 درخواست خود را مبنی بر عدم ارسال پیامك تبلیغاتی به همراه اول اعلام دارند.
2- شركتهای طرف قرارداد شركت ارتباطات سیار ایران موظف به كسب مجوز قبل از هرگونه تبلیغ از طریق پیامك در حوزهی خدمات پزشكی، خوراكی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، مكملهای غذایی و دیگر امور پزشكی به استناد بند «ب» مادهی 3 قانون سازمان نظارت پزشكی مصوب 1383 مجلس شورای اسلامی و مادهی 14 آییننامهی مربوطه از سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران میباشند. چنانچه مواردی از عدم رعایت قوانین مستند اعلام گردد، موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
3- در بسیاری از موارد استفادهكنندهی تلفن همراه از مالك آن متفاوت است و بسیارند اشخاصی كه از تلفن همراه استفاده میكنند كه به نام ایشان ثبت نگردیده است. به عنوان مثال اكثر والدین تلفن همراهی را كه در اختیار فرزند خود قرار میدهند، به نام خود ثبت میكنند. این موضوع هدفگیری درست مشتركین را با دشواریهایی روبهرو میسازد.
1- تا زمانی كه مشترك تقاضای عدم ارسال پیامهای تبلیغاتی را نكند، تبلیغات از مصادیق مزاحمت تلفنی تلقی نمیگردد. ارسال پیامك یكی از راههای موثر در تبلیغات و اطلاعرسانی بوده و بسیاری از شركتها، نهادها و سازمانهای دولتی و... از ارسال پیامك جهت تبلیغات استفاده میكنند.
همراه اول به منظور رفاه مشتركین، این امكان را برای مشتركین فراهم آورده است كه فقط با یك تماس تلفنی به صورت رایگان به شماره 09990 درخواست خود را مبنی بر عدم ارسال پیامك تبلیغاتی به همراه اول اعلام دارند.
2- شركتهای طرف قرارداد شركت ارتباطات سیار ایران موظف به كسب مجوز قبل از هرگونه تبلیغ از طریق پیامك در حوزهی خدمات پزشكی، خوراكی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، مكملهای غذایی و دیگر امور پزشكی به استناد بند «ب» مادهی 3 قانون سازمان نظارت پزشكی مصوب 1383 مجلس شورای اسلامی و مادهی 14 آییننامهی مربوطه از سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران میباشند. چنانچه مواردی از عدم رعایت قوانین مستند اعلام گردد، موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
3- در بسیاری از موارد استفادهكنندهی تلفن همراه از مالك آن متفاوت است و بسیارند اشخاصی كه از تلفن همراه استفاده میكنند كه به نام ایشان ثبت نگردیده است. به عنوان مثال اكثر والدین تلفن همراهی را كه در اختیار فرزند خود قرار میدهند، به نام خود ثبت میكنند. این موضوع هدفگیری درست مشتركین را با دشواریهایی روبهرو میسازد.
گروه
خبری GSM: به گزارش ایسنا، همراه اول در پاسخ به مطلب مندرج در سرویس فقه
و حقوق ایسنا، در تاریخ 28 تیرماه جاری با عنوان «چه كسی مسوول پیامكهای
تبلیغاتی غیراخلاقی است» توضیحاتی ارائه كرد.
1- تا زمانی كه مشترك تقاضای عدم ارسال پیامهای تبلیغاتی را نكند، تبلیغات از مصادیق مزاحمت تلفنی تلقی نمیگردد. ارسال پیامك یكی از راههای موثر در تبلیغات و اطلاعرسانی بوده و بسیاری از شركتها، نهادها و سازمانهای دولتی و... از ارسال پیامك جهت تبلیغات استفاده میكنند.
همراه اول به منظور رفاه مشتركین، این امكان را برای مشتركین فراهم آورده است كه فقط با یك تماس تلفنی به صورت رایگان به شماره 09990 درخواست خود را مبنی بر عدم ارسال پیامك تبلیغاتی به همراه اول اعلام دارند.
2- شركتهای طرف قرارداد شركت ارتباطات سیار ایران موظف به كسب مجوز قبل از هرگونه تبلیغ از طریق پیامك در حوزهی خدمات پزشكی، خوراكی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، مكملهای غذایی و دیگر امور پزشكی به استناد بند «ب» مادهی 3 قانون سازمان نظارت پزشكی مصوب 1383 مجلس شورای اسلامی و مادهی 14 آییننامهی مربوطه از سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران میباشند. چنانچه مواردی از عدم رعایت قوانین مستند اعلام گردد، موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
3- در بسیاری از موارد استفادهكنندهی تلفن همراه از مالك آن متفاوت است و بسیارند اشخاصی كه از تلفن همراه استفاده میكنند كه به نام ایشان ثبت نگردیده است. به عنوان مثال اكثر والدین تلفن همراهی را كه در اختیار فرزند خود قرار میدهند، به نام خود ثبت میكنند. این موضوع هدفگیری درست مشتركین را با دشواریهایی روبهرو میسازد.
1- تا زمانی كه مشترك تقاضای عدم ارسال پیامهای تبلیغاتی را نكند، تبلیغات از مصادیق مزاحمت تلفنی تلقی نمیگردد. ارسال پیامك یكی از راههای موثر در تبلیغات و اطلاعرسانی بوده و بسیاری از شركتها، نهادها و سازمانهای دولتی و... از ارسال پیامك جهت تبلیغات استفاده میكنند.
همراه اول به منظور رفاه مشتركین، این امكان را برای مشتركین فراهم آورده است كه فقط با یك تماس تلفنی به صورت رایگان به شماره 09990 درخواست خود را مبنی بر عدم ارسال پیامك تبلیغاتی به همراه اول اعلام دارند.
2- شركتهای طرف قرارداد شركت ارتباطات سیار ایران موظف به كسب مجوز قبل از هرگونه تبلیغ از طریق پیامك در حوزهی خدمات پزشكی، خوراكی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، مكملهای غذایی و دیگر امور پزشكی به استناد بند «ب» مادهی 3 قانون سازمان نظارت پزشكی مصوب 1383 مجلس شورای اسلامی و مادهی 14 آییننامهی مربوطه از سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران میباشند. چنانچه مواردی از عدم رعایت قوانین مستند اعلام گردد، موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
3- در بسیاری از موارد استفادهكنندهی تلفن همراه از مالك آن متفاوت است و بسیارند اشخاصی كه از تلفن همراه استفاده میكنند كه به نام ایشان ثبت نگردیده است. به عنوان مثال اكثر والدین تلفن همراهی را كه در اختیار فرزند خود قرار میدهند، به نام خود ثبت میكنند. این موضوع هدفگیری درست مشتركین را با دشواریهایی روبهرو میسازد.