خانهاخبار
دوربین های 12 مگا پیکسلی یا گوشی های همراه !

دوربین های 12 مگا پیکسلی یا گوشی های همراه !

به گزارش گروه خبری جی . اس . ام ، به نقل از ایرنا ، شرکت "تگزاس اینسترومنتس" ، بزرگترین تولید کننده تراشه های مورد استفاده در تلفن های همراه ........
۱۳۸۵/۷/۸
به گزارش گروه خبری جی . اس . ام ، به نقل از ایرنا ، شرکت "تگزاس اینسترومنتس" ، بزرگترین تولید کننده تراشه های مورد استفاده در تلفن های همراه ، پردازنده جدیدی را ویژه ی تجهیزات بی سیم تولید کرده است که استفاده از آن قابلیتهای گرافیکی گوشی های تلفن همراه را دگرگون می کند .
به گزارش خبر گزاری آسوشیتدپرس ، با استفاده از این پردازنده ی جدید ، تولید گوشی های تلفن همراهی که می توانند در فواصل تنها یک ثانیه ای ، عکس هایی با کیفیت 12 مگا پیکسل از محیط بردارند ممکن خواهد شد .
این پردازنده همچنین کیفیت فیلم برداری گوشی های تلفن همراه را بهبود بخشیده و امکان پخش فیلم هایی با کیفیت عالی را در صفحه نمایش تلفن همراه فراهم می کند .
تراشه ی جدید شرکت "تگزاس اینسترومنتس" که تا سال آینده در گوشی های ساخت شرکت های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، "او ام ای پی 3" (omap3) نام دارد .
نسل قبلی همین تراشه به نام "او ام ای پی 2" نیز هنوز یک فناوری نسبتا جدید محسوب شده و هم اکنون تنها در برخی تلفن های پیشرفته و گران قیمت با ویژگی هایی نظیر نمایش بازی های سه بعدی و دوربین های 2/3 مگا پیکسلی ، مورد استفاده قرار می گیرد .
شرکت "تگزاس اینسترومنتس" اعلام کرد فروش تراشه "او ام ای پی 3" را تا چند ماه دیگر آغاز کرده و نخستین گوشی های تلفن همراه مجهز به آن احتمالا سال آینده ی میلادی به بازار خواهند آمد .
 
                                     

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)