شرکت اپل به عنوان با ارزش ترین برند جهان انتخاب شد
گروه خبری GSM : وبلاگ نوکیا در ماه فوریه ...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
گروه خبری GSM: شركت اپل با پشت سر گذاشتن گوگل موفق شد كه عنوان قدرتمندترین برند در جهان را با ارزش 153 میلیارد دلار به خود اختصاص دهد.
به گزارش سرویس فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس تازهترین ردهبندی صد برند برتر جهان كه از سوی موسسه میلوارد براون منتشر شده، شركت اپل با ارزش 153 میلیارد دلار در جایگاه اول قرار گرفت و این در حالی است كه گوگل پس از چهار سال به ردهی دوم سقوط كرد.
اپل سازنده آیفون در سال گذشته ارزش برند خود را 84 درصد افزایش داد؛ در حال حاضر ارزش برند گوگل 111.5 میلیارد دلار است و تنها شركتی است كه در میان 10 برند برتر جهان با تنزل روبرو شده است، تنزل دو درصدی ارزش برند گوگل دلیل تغییر مدیر اجرایی این شركت است.
اخیرا لری پیچ، بنیانگذار گوگل، سمت مدیریت اجرایی این شركت را كه در دست اریك اشمیت بود در اختیار گرفت و گوگل اعلام كرد كه این تغییر و جابهجایی با هدف تمركز مجدد بر به دست گرفتن ابتكار عمل در مقابل رقبای جدی صورت گرفته است.
شركت IBM نیز در این ردهبندی از جایگاه دوم به سوم تنزل كرد اما با این وجود ارزش برند خود را نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داده است. مایكروسافت نیز پس از مكدونالد در جایگاه پنجم قرار دارد.
برندهای فنآوری شش جایگاه از 10 برند اول جهان را به خود اختصاص دادهاند؛ در حال حاضر شبكه اجتماعی فیس بوك در میان صد برند برتر جهان در رده 35ام قرار دارد اما با 246 درصد رشد نسبت به سال گذشته ركوردار رشد است و موسسه میلوارد براون، ارزش برند این شبكه اجتماعی را 19.1 میلیارد دلار تعیین كرد.
به گزارش سرویس فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس تازهترین ردهبندی صد برند برتر جهان كه از سوی موسسه میلوارد براون منتشر شده، شركت اپل با ارزش 153 میلیارد دلار در جایگاه اول قرار گرفت و این در حالی است كه گوگل پس از چهار سال به ردهی دوم سقوط كرد.
اپل سازنده آیفون در سال گذشته ارزش برند خود را 84 درصد افزایش داد؛ در حال حاضر ارزش برند گوگل 111.5 میلیارد دلار است و تنها شركتی است كه در میان 10 برند برتر جهان با تنزل روبرو شده است، تنزل دو درصدی ارزش برند گوگل دلیل تغییر مدیر اجرایی این شركت است.
اخیرا لری پیچ، بنیانگذار گوگل، سمت مدیریت اجرایی این شركت را كه در دست اریك اشمیت بود در اختیار گرفت و گوگل اعلام كرد كه این تغییر و جابهجایی با هدف تمركز مجدد بر به دست گرفتن ابتكار عمل در مقابل رقبای جدی صورت گرفته است.
شركت IBM نیز در این ردهبندی از جایگاه دوم به سوم تنزل كرد اما با این وجود ارزش برند خود را نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داده است. مایكروسافت نیز پس از مكدونالد در جایگاه پنجم قرار دارد.
برندهای فنآوری شش جایگاه از 10 برند اول جهان را به خود اختصاص دادهاند؛ در حال حاضر شبكه اجتماعی فیس بوك در میان صد برند برتر جهان در رده 35ام قرار دارد اما با 246 درصد رشد نسبت به سال گذشته ركوردار رشد است و موسسه میلوارد براون، ارزش برند این شبكه اجتماعی را 19.1 میلیارد دلار تعیین كرد.
گروه خبری GSM: شركت اپل با پشت سر گذاشتن گوگل موفق شد كه عنوان قدرتمندترین برند در جهان را با ارزش 153 میلیارد دلار به خود اختصاص دهد.
به گزارش سرویس فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس تازهترین ردهبندی صد برند برتر جهان كه از سوی موسسه میلوارد براون منتشر شده، شركت اپل با ارزش 153 میلیارد دلار در جایگاه اول قرار گرفت و این در حالی است كه گوگل پس از چهار سال به ردهی دوم سقوط كرد.
اپل سازنده آیفون در سال گذشته ارزش برند خود را 84 درصد افزایش داد؛ در حال حاضر ارزش برند گوگل 111.5 میلیارد دلار است و تنها شركتی است كه در میان 10 برند برتر جهان با تنزل روبرو شده است، تنزل دو درصدی ارزش برند گوگل دلیل تغییر مدیر اجرایی این شركت است.
اخیرا لری پیچ، بنیانگذار گوگل، سمت مدیریت اجرایی این شركت را كه در دست اریك اشمیت بود در اختیار گرفت و گوگل اعلام كرد كه این تغییر و جابهجایی با هدف تمركز مجدد بر به دست گرفتن ابتكار عمل در مقابل رقبای جدی صورت گرفته است.
شركت IBM نیز در این ردهبندی از جایگاه دوم به سوم تنزل كرد اما با این وجود ارزش برند خود را نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داده است. مایكروسافت نیز پس از مكدونالد در جایگاه پنجم قرار دارد.
برندهای فنآوری شش جایگاه از 10 برند اول جهان را به خود اختصاص دادهاند؛ در حال حاضر شبكه اجتماعی فیس بوك در میان صد برند برتر جهان در رده 35ام قرار دارد اما با 246 درصد رشد نسبت به سال گذشته ركوردار رشد است و موسسه میلوارد براون، ارزش برند این شبكه اجتماعی را 19.1 میلیارد دلار تعیین كرد.
به گزارش سرویس فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس تازهترین ردهبندی صد برند برتر جهان كه از سوی موسسه میلوارد براون منتشر شده، شركت اپل با ارزش 153 میلیارد دلار در جایگاه اول قرار گرفت و این در حالی است كه گوگل پس از چهار سال به ردهی دوم سقوط كرد.
اپل سازنده آیفون در سال گذشته ارزش برند خود را 84 درصد افزایش داد؛ در حال حاضر ارزش برند گوگل 111.5 میلیارد دلار است و تنها شركتی است كه در میان 10 برند برتر جهان با تنزل روبرو شده است، تنزل دو درصدی ارزش برند گوگل دلیل تغییر مدیر اجرایی این شركت است.
اخیرا لری پیچ، بنیانگذار گوگل، سمت مدیریت اجرایی این شركت را كه در دست اریك اشمیت بود در اختیار گرفت و گوگل اعلام كرد كه این تغییر و جابهجایی با هدف تمركز مجدد بر به دست گرفتن ابتكار عمل در مقابل رقبای جدی صورت گرفته است.
شركت IBM نیز در این ردهبندی از جایگاه دوم به سوم تنزل كرد اما با این وجود ارزش برند خود را نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داده است. مایكروسافت نیز پس از مكدونالد در جایگاه پنجم قرار دارد.
برندهای فنآوری شش جایگاه از 10 برند اول جهان را به خود اختصاص دادهاند؛ در حال حاضر شبكه اجتماعی فیس بوك در میان صد برند برتر جهان در رده 35ام قرار دارد اما با 246 درصد رشد نسبت به سال گذشته ركوردار رشد است و موسسه میلوارد براون، ارزش برند این شبكه اجتماعی را 19.1 میلیارد دلار تعیین كرد.