اعطای سه جایزه برتر مسئولیت اجتماعی برای پنجمین سال متوالی به ایرانسل
در این جشنواره، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» به مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.
تبلیغات


ایرانسل، برای پنجمین سال متوالی، در پنجمین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته» و «تقدیرنامه انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA)» شد. در این جشنواره، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» به مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.
مراسم پایانی این جشنواره، روز سهشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴، در سالن همایش کتابخانه ملی، با حضور دکتر علی دارابی معاون وزیر میراث فرهنگی، جمعی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی، با قرائت پیام رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی، برگزار شد.
هدف پنجمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و هدایت سازمانها به سمت پاسخگویی، شفافیت، تعامل با ذینفعان و نقشآفرینی مؤثر در توسعه کشور، از طریق شناسایی پیشگامان، تقدیر، گزارشگری شفاف و ارزیابی علمی بوده است.