GSM-logo
خانهاخبار
ایرانسل طیف گسترده‌ای از بسترهای لازم برای تحقق دولت الکترونیک را فراهم ساخته است

ایرانسل طیف گسترده‌ای از بسترهای لازم برای تحقق دولت الکترونیک را فراهم ساخته است

گروه خبری GSM :طیف گسترده‌ای از بسترهای فنی و ارتباطی لازم برای تحقق دولت الکترونیک ...
۱۴ اسفند ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM :طیف گسترده‌ای از بسترهای فنی و ارتباطی لازم برای تحقق دولت الکترونیک از سوی شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل،‌ مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در نشست رئیس و اعضای کمیته تخصصی دولت الکترونیکی با مدیران ارشد این شرکت، با اشاره به زیرساخت های ارتباطی ایرانسل گفت: ایرانسل با ایجاد زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نسل ۷۵/ ۲ شبكه تلفن همراه در سطح كشور، ایجاد بستر ارتباطی پرسرعت  بیسیم مبتنی بر فناوری WiMAX در سطح 7 استان، ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الكترونیكی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه، عرضه محصول منحصربه فرد سیم‌كارت پیام‌رسان، ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمانها، شركتها و كاربران از طریق حذف موانع زمانی، مكانی و تجهیزات، همكاری با بانک‌ها به منظور توسعه خدمات بانكداری همراه و تمركز بر حوزه دیتا و ارائه سامانه و محصول برای حوزه‌های تخصصی دولت الکترونیک نظیر بهداشت و درمان، حمل و نقل، آموزش، تجارت همراه و بانكداری همراه، در حد توان خود طیف گسترده‌ای از بسترهای فنی و ارتباطی لازم برای تحقق دولت الکترونیکی را فراهم ساخته است.

در این نشست، دکتر احمد بزرگیان –معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیکی- طی سخنانی گفت: امروز ما روی تلفن‌همراه فراتر از یک وسیله ارتباطی صرف حساب می‌کنیم و به دنبال آن هستیم تا بخشی از خدمت‌رسانی حاکمیت از طریق تلفن‌همراه تحقق پیدا کند.
وی تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن‌همراه، خدمت‌رسانی دولت، تا جایی که مقدور و ممکن است باید از طریق این وسیله ارتباطی تحقق پیدا کند و باید به سمتی حرکت کنیم تا خدماتی نظیر کیف پول الکترونیک روی تلفن‌همراه گسترش پیدا کند.

رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیکی ضمن تقدیر از ایرانسل به دلیل برداشتن گامهای نخست در این حوزه تاکید کرد: خدماتی نظیر اینترنت روی تلفن همراه، وایمکس، خدمات مبتنی بر مکان و اطلاع‌رسانی، امروز ایرانسل را به یک کتابخانه سیار برای مردم تبدیل کرده است.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه، باید حداقل هفتاد درصد خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود و نقش ایرانسل در تحقق این موضوع می‌تواند بسیار چشمگیر باشد.
وی ضمن دعوت از ایرانسل و سایر اپراتورها برای حضور مستمر در این کمیته تصریح کرد: این فرصت خوبی برای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است تا بتواند با نگاه اقتصادی و فرهنگی، رضایت بیشتری را در سطح مردم و مشترکین به وجود آورد.

رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیک تصریح کرد: امروز ایرانسل با عرضه خدماتی نظیر اینترنت روی تلفن همراه، وایمکس، ایمیل همراه، بانکداری همراه و خدمات مبتنی بر مکان خوشبختانه بخش عمده ای از زیرساخت های لازم برای تحقق دولت الکترونیک و دولت همراه را فراهم ساخته و این شرکت بعنوان یک بازوی توانمند و با اراده در بخش خصوصی برای تحقق دولت الکترونیک شناخته می‌شود.

گروه خبری GSM :طیف گسترده‌ای از بسترهای فنی و ارتباطی لازم برای تحقق دولت الکترونیک از سوی شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل،‌ مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در نشست رئیس و اعضای کمیته تخصصی دولت الکترونیکی با مدیران ارشد این شرکت، با اشاره به زیرساخت های ارتباطی ایرانسل گفت: ایرانسل با ایجاد زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نسل ۷۵/ ۲ شبكه تلفن همراه در سطح كشور، ایجاد بستر ارتباطی پرسرعت  بیسیم مبتنی بر فناوری WiMAX در سطح 7 استان، ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الكترونیكی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه، عرضه محصول منحصربه فرد سیم‌كارت پیام‌رسان، ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمانها، شركتها و كاربران از طریق حذف موانع زمانی، مكانی و تجهیزات، همكاری با بانک‌ها به منظور توسعه خدمات بانكداری همراه و تمركز بر حوزه دیتا و ارائه سامانه و محصول برای حوزه‌های تخصصی دولت الکترونیک نظیر بهداشت و درمان، حمل و نقل، آموزش، تجارت همراه و بانكداری همراه، در حد توان خود طیف گسترده‌ای از بسترهای فنی و ارتباطی لازم برای تحقق دولت الکترونیکی را فراهم ساخته است.

در این نشست، دکتر احمد بزرگیان –معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیکی- طی سخنانی گفت: امروز ما روی تلفن‌همراه فراتر از یک وسیله ارتباطی صرف حساب می‌کنیم و به دنبال آن هستیم تا بخشی از خدمت‌رسانی حاکمیت از طریق تلفن‌همراه تحقق پیدا کند.
وی تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن‌همراه، خدمت‌رسانی دولت، تا جایی که مقدور و ممکن است باید از طریق این وسیله ارتباطی تحقق پیدا کند و باید به سمتی حرکت کنیم تا خدماتی نظیر کیف پول الکترونیک روی تلفن‌همراه گسترش پیدا کند.

رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیکی ضمن تقدیر از ایرانسل به دلیل برداشتن گامهای نخست در این حوزه تاکید کرد: خدماتی نظیر اینترنت روی تلفن همراه، وایمکس، خدمات مبتنی بر مکان و اطلاع‌رسانی، امروز ایرانسل را به یک کتابخانه سیار برای مردم تبدیل کرده است.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه، باید حداقل هفتاد درصد خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود و نقش ایرانسل در تحقق این موضوع می‌تواند بسیار چشمگیر باشد.
وی ضمن دعوت از ایرانسل و سایر اپراتورها برای حضور مستمر در این کمیته تصریح کرد: این فرصت خوبی برای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است تا بتواند با نگاه اقتصادی و فرهنگی، رضایت بیشتری را در سطح مردم و مشترکین به وجود آورد.

رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیک تصریح کرد: امروز ایرانسل با عرضه خدماتی نظیر اینترنت روی تلفن همراه، وایمکس، ایمیل همراه، بانکداری همراه و خدمات مبتنی بر مکان خوشبختانه بخش عمده ای از زیرساخت های لازم برای تحقق دولت الکترونیک و دولت همراه را فراهم ساخته و این شرکت بعنوان یک بازوی توانمند و با اراده در بخش خصوصی برای تحقق دولت الکترونیک شناخته می‌شود.

home_header