GSM-logo
خانهاخبار
ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع MMS موضوعیت ندارد.

ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع MMS موضوعیت ندارد.

به گزارش گروه خبری GSM و به نقل از موبنا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع سرویس MMS موضوعیت ندارد و این اپراتور موظف به رعایت تمامی ضوابط پروانه فعالیت است....
۲۴ مرداد ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM و به نقل از موبنا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع سرویس MMS موضوعیت ندارد و این اپراتور موظف به رعایت تمامی ضوابط پروانه فعالیت است.
" محمود خسروی " افزود: اپراتور دوم تلفن همراه بر اساس پروانه موظف است تمام قوانین و مقررات ارائه سرویس در کشور را رعایت کند. به همین دلیل هم نمی تواند بابت قطع سرویس MMS خود ادعای خسارت کند.
اپراتور دوم تلفن همراه که با برقراری سرویس MMS تلفن همراه در ایران توانست برای اولین بار در کشور به ارائه این سرویس بپردازد، پس از قطع این سرویس شورای عالی انقلاب فرهنگی تا حد زیادی از جذابیت تجاری خود در بازار تلفن همراه از دست داده است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همچنین از بررسی وضعیت کیفیت شبکه ایرانسل توسط سازمان رگولاتوری در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی توضیح بیشتری در این خصوص نداد اما منابع مطلع بررسی کیفیت شبکه این اپراتور در رگولاتوری را افزایش نارضایتی های مشترکان از کیفیت خدمات و همچنین نحوۀ ارائه هدایای تبلیغاتی ایرانسل عنوان می کنند.
در همین حال منابع آگاه در بازار می گویند: توقف ارائه سرویس MMS ایرانسل باعث شده تا تقاضای سیم کارت های این اپراتورهای در بازار تلفن همراه تا حد چشمگیری کاهش یابد. 
به گزارش گروه خبری GSM و به نقل از موبنا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع سرویس MMS موضوعیت ندارد و این اپراتور موظف به رعایت تمامی ضوابط پروانه فعالیت است.
" محمود خسروی " افزود: اپراتور دوم تلفن همراه بر اساس پروانه موظف است تمام قوانین و مقررات ارائه سرویس در کشور را رعایت کند. به همین دلیل هم نمی تواند بابت قطع سرویس MMS خود ادعای خسارت کند.
اپراتور دوم تلفن همراه که با برقراری سرویس MMS تلفن همراه در ایران توانست برای اولین بار در کشور به ارائه این سرویس بپردازد، پس از قطع این سرویس شورای عالی انقلاب فرهنگی تا حد زیادی از جذابیت تجاری خود در بازار تلفن همراه از دست داده است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همچنین از بررسی وضعیت کیفیت شبکه ایرانسل توسط سازمان رگولاتوری در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی توضیح بیشتری در این خصوص نداد اما منابع مطلع بررسی کیفیت شبکه این اپراتور در رگولاتوری را افزایش نارضایتی های مشترکان از کیفیت خدمات و همچنین نحوۀ ارائه هدایای تبلیغاتی ایرانسل عنوان می کنند.
در همین حال منابع آگاه در بازار می گویند: توقف ارائه سرویس MMS ایرانسل باعث شده تا تقاضای سیم کارت های این اپراتورهای در بازار تلفن همراه تا حد چشمگیری کاهش یابد. 
home_header