ضریب نفوذ خدمات ارزشافزوده در بین مشترکین ایرانسل بیش از ۵۰درصد است
تبلیغات


گروه خبری GSM :موفقترین خدمات ارزش افزوده ایرانسل مبتنی بر ایدههای بومی بودهاند
مدیرکل بازاریابی ایرانسل موفقترین تجربههای این اپراتور در ارایه خدمات ارزشافزوده و محتوا را مبتنی بر ایدههای بومی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، احسان مظفریپور در کنفرانس دو روزه خدمات ارزشافزوده تلفنهمراه که توسط مركز مطالعات تكنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در محل سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طی سخنانی گفت: ایرانسل پس از ایجاد دسترسی گسترده به خدمات پایه، تلاش کرد افزایش دسترسی به خدمات ارزش افزوده را نیز به عنوان رسالت خود دنبال کند.
وی تصریح کرد: تنها ارایه سرویس مهم نیست، بلکه باید دسترسی به خدمات طوری گسترش یابد که دسترسی به آن برای تمام اقشار جامعه، کاربران و بخشهای مختلف بازار باتوجه به نیازهای ارتباطیشان فراهم شود.
مظفریپور سهم ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور را 45 درصد عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ خدمات ارزش افزوده در میان مشترکان ایرانسل بیش از 50 درصد است.
وی افزود: از مجموع 35 خدمت ارزش افزوده ارایه شده از سوی ایرانسل، 20 خدمت نوآورانه بوده و برای نخستین بار در کشور عرضه شدهاند.
مدیرکل بازاریابی ایرانسل، جهتدهی فضای کشور را به سمت صنعت و فناوری توصیف کرد و در عینحال اظهار داشت: به نظر میرسد که در بخش فرهنگسازی، توسعه و فراهمسازی شرایط عمومی برای پذیرش این خدمات از سوی جامعه کمتر کار شده است.
مظفریپور با اشاره به تمرکز ویژه ایرانسل روی ارایه خدمات ارزش افزوده گفت: ایرانسل در سال ۸۹ با روندی که پشت سر گذاشت توانست در بازار تحول آفرین باشد بطوریکه پس از ارایه خدماتی همچون اینترنت همراه، پیام چندرسانهای، پستچی ایرانسل و ویترین، خدمات مبتنی بر مکان را نیز برای نخستین بار در کشور در اختیار مشترکان قرار داده است.
وی تاکید کرد: جهتگیری ایرانسل به سمت توسعه خدمات مبتنی بر دیتا خواهد بود
گروه خبری GSM :موفقترین خدمات ارزش افزوده ایرانسل مبتنی بر ایدههای بومی بودهاند
مدیرکل بازاریابی ایرانسل موفقترین تجربههای این اپراتور در ارایه خدمات ارزشافزوده و محتوا را مبتنی بر ایدههای بومی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، احسان مظفریپور در کنفرانس دو روزه خدمات ارزشافزوده تلفنهمراه که توسط مركز مطالعات تكنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در محل سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طی سخنانی گفت: ایرانسل پس از ایجاد دسترسی گسترده به خدمات پایه، تلاش کرد افزایش دسترسی به خدمات ارزش افزوده را نیز به عنوان رسالت خود دنبال کند.
وی تصریح کرد: تنها ارایه سرویس مهم نیست، بلکه باید دسترسی به خدمات طوری گسترش یابد که دسترسی به آن برای تمام اقشار جامعه، کاربران و بخشهای مختلف بازار باتوجه به نیازهای ارتباطیشان فراهم شود.
مظفریپور سهم ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور را 45 درصد عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ خدمات ارزش افزوده در میان مشترکان ایرانسل بیش از 50 درصد است.
وی افزود: از مجموع 35 خدمت ارزش افزوده ارایه شده از سوی ایرانسل، 20 خدمت نوآورانه بوده و برای نخستین بار در کشور عرضه شدهاند.
مدیرکل بازاریابی ایرانسل، جهتدهی فضای کشور را به سمت صنعت و فناوری توصیف کرد و در عینحال اظهار داشت: به نظر میرسد که در بخش فرهنگسازی، توسعه و فراهمسازی شرایط عمومی برای پذیرش این خدمات از سوی جامعه کمتر کار شده است.
مظفریپور با اشاره به تمرکز ویژه ایرانسل روی ارایه خدمات ارزش افزوده گفت: ایرانسل در سال ۸۹ با روندی که پشت سر گذاشت توانست در بازار تحول آفرین باشد بطوریکه پس از ارایه خدماتی همچون اینترنت همراه، پیام چندرسانهای، پستچی ایرانسل و ویترین، خدمات مبتنی بر مکان را نیز برای نخستین بار در کشور در اختیار مشترکان قرار داده است.
وی تاکید کرد: جهتگیری ایرانسل به سمت توسعه خدمات مبتنی بر دیتا خواهد بود