سال 2011؛ حضور قدرتمندتر سامسونگ در ايران
تبلیغات


گروه خبری GSM : شركت كرهای سامسونگ همواره به بازار ایران علاقمند بوده و قصد دارد بیش از پیش در این بازار فعال باشد. این شركت در آخرین روزهای باقی مانده از سال 2010 فهرست محصولات خود در سال جدید میلادی را معرفی كرد. سامسونگ در سال جدید برنامهریزی و هدفگذاری پررنگتر و قدرتمندتری در ایران دارد و میخواهد علاوه بر افزایش تعداد محصولات و ارائه تجهیزات جدید، تازهترین فناوریها و قابلیتهای زندگی دیجیتالی را معرفی و وارد بازار ایران کند. برای نمونه معرفی تلویزیونهای هوشمند (Smart TV) با قابلیت جستوجو در اینترنت بوسیله استفاده از برنامههای مرورگر و معرفی تلویزیون و دوربینهای جدید مجهز به فناوری سهبعدی كه نسبت به گذشته تغییراتی در فناوریهای ساخت آنها صورت گرفته است، از این دسته هستند. همچنین سامسونگ قصد دارد دوربینهای جدید دیگری مجهز به دو صفحهنمایش در سال جدید عرضه کند.
همراه با این محصولات، سری جدید گوشیهای تلفن همراه سامسونگ نیز معرفی و عرضه خواهندشد. سامسونگ چندی پیش اعلام كرده بود كه از این پس گوشیهای جدید خود را مجهز به سیستمعامل اندروید(Android)كرده و دیگر از سیستمعامل سیمبیان پشتیبانی نمیكند. اكنون در سال 2011 باید منتظر جدیدترین گوشیهای این شركت با ورژن جدید سیستمعامل اپنسورس و موفق اندروید باشیم. نتبوك حوزه جدید دیگری است كه سامسونگ روی آن سرمایهگذاری کرده است . در سال 2010 چند مدل نت بوک از این شركت در بازار ایران عرضه شد. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد انرژی بیشتری در این بخش بگذارد. مدلهای جدیدتر با كارایی بالاتر در راه هستند و بزودی در ایران نیز عرضه میشوند. صفحهنمایشهای حرفهای با سایز بزرگ (LFD)سامسونگ كه برای کاربردهای چندرسانهای، نمایش فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در پاساژها و مکانهای مختلف کاربرد دارد نیز در سال جدید میلادی وارد ایران خواهند شد. تمامی این محصولات به صورت مستقیم از سوی شركت سامسونگ ارائه شده و دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی رسمی هستند.
در همین راستا مدیر دفتر سامسونگ در ایران، "هیون جونگ پارک" ضمن اشاره به این موضوع که این گروه از محصولات دیجیتالی همزمان با سایر بازارهای بینالمللی در بازارهای داخل ایران نیز به فروش خواهند رسید، تغییر مرکزیت دفتر سامسونگ از کره به امارات متحده عربی را ناشی از سیاست دفتر سامسونگ در کره به دلیل تسهیل مراودات کالا برای نمایندگان و کاهش هزینههای توزیع در کنار بومیسازی بخشهای تحقیق و توسعه دانست.
آقای پارک تغییر کاربری یا کاهش فعالیت دفتر سامسونگ در ایران را نیز کاملاً منتفی دانسته و معتقد است که این دفتر در ارایه محصولات سامسونگ همچون گذشته به عهد خود به کاربران ایرانی وفادار بوده و طیف گسترده محصولات این شرکت را به شکل همزمان با دیگر پیشرفتهترین کشورهای دنیا در بازارهای داخلی و به مصرفکنندگان هوشمند ایرانی نیز عرضه میکند.
گروه خبری GSM : شركت كرهای سامسونگ همواره به بازار ایران علاقمند بوده و قصد دارد بیش از پیش در این بازار فعال باشد. این شركت در آخرین روزهای باقی مانده از سال 2010 فهرست محصولات خود در سال جدید میلادی را معرفی كرد. سامسونگ در سال جدید برنامهریزی و هدفگذاری پررنگتر و قدرتمندتری در ایران دارد و میخواهد علاوه بر افزایش تعداد محصولات و ارائه تجهیزات جدید، تازهترین فناوریها و قابلیتهای زندگی دیجیتالی را معرفی و وارد بازار ایران کند. برای نمونه معرفی تلویزیونهای هوشمند (Smart TV) با قابلیت جستوجو در اینترنت بوسیله استفاده از برنامههای مرورگر و معرفی تلویزیون و دوربینهای جدید مجهز به فناوری سهبعدی كه نسبت به گذشته تغییراتی در فناوریهای ساخت آنها صورت گرفته است، از این دسته هستند. همچنین سامسونگ قصد دارد دوربینهای جدید دیگری مجهز به دو صفحهنمایش در سال جدید عرضه کند.
همراه با این محصولات، سری جدید گوشیهای تلفن همراه سامسونگ نیز معرفی و عرضه خواهندشد. سامسونگ چندی پیش اعلام كرده بود كه از این پس گوشیهای جدید خود را مجهز به سیستمعامل اندروید(Android)كرده و دیگر از سیستمعامل سیمبیان پشتیبانی نمیكند. اكنون در سال 2011 باید منتظر جدیدترین گوشیهای این شركت با ورژن جدید سیستمعامل اپنسورس و موفق اندروید باشیم. نتبوك حوزه جدید دیگری است كه سامسونگ روی آن سرمایهگذاری کرده است . در سال 2010 چند مدل نت بوک از این شركت در بازار ایران عرضه شد. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد انرژی بیشتری در این بخش بگذارد. مدلهای جدیدتر با كارایی بالاتر در راه هستند و بزودی در ایران نیز عرضه میشوند. صفحهنمایشهای حرفهای با سایز بزرگ (LFD)سامسونگ كه برای کاربردهای چندرسانهای، نمایش فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در پاساژها و مکانهای مختلف کاربرد دارد نیز در سال جدید میلادی وارد ایران خواهند شد. تمامی این محصولات به صورت مستقیم از سوی شركت سامسونگ ارائه شده و دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی رسمی هستند.
در همین راستا مدیر دفتر سامسونگ در ایران، "هیون جونگ پارک" ضمن اشاره به این موضوع که این گروه از محصولات دیجیتالی همزمان با سایر بازارهای بینالمللی در بازارهای داخل ایران نیز به فروش خواهند رسید، تغییر مرکزیت دفتر سامسونگ از کره به امارات متحده عربی را ناشی از سیاست دفتر سامسونگ در کره به دلیل تسهیل مراودات کالا برای نمایندگان و کاهش هزینههای توزیع در کنار بومیسازی بخشهای تحقیق و توسعه دانست.
آقای پارک تغییر کاربری یا کاهش فعالیت دفتر سامسونگ در ایران را نیز کاملاً منتفی دانسته و معتقد است که این دفتر در ارایه محصولات سامسونگ همچون گذشته به عهد خود به کاربران ایرانی وفادار بوده و طیف گسترده محصولات این شرکت را به شکل همزمان با دیگر پیشرفتهترین کشورهای دنیا در بازارهای داخلی و به مصرفکنندگان هوشمند ایرانی نیز عرضه میکند.