خانهاخبار
افزایش رویکرد کاربران آرژانتینی از SMS

افزایش رویکرد کاربران آرژانتینی از SMS

بر اساس تحقیقات به عمل آمده، حدود 92 درصد از مشترکان آرژانتینی تلفن همراه از سرویس ارسال پیام کوتاه (SMS) استفاده می کنند. به گزارش گروه خبری جی . اس . ........
۱۳۸۵/۷/۳
بر اساس تحقیقات به عمل آمده، حدود 92 درصد از مشترکان آرژانتینی تلفن همراه از سرویس ارسال پیام کوتاه (SMS) استفاده می کنند.
به گزارش گروه خبری جی . اس . ام ، بر اساس این تحقیقات که توسط موسسه مشاوره ای Prince & Cooke به عمل آمده است ، از میان مشترکان تلفن همراه در آرژانتین هر مشترک روزانه به طورمیانگین 12 پیام کوتاه ارسال می کند و این درحالی است که روزانه 215 میلیون اس ام اس در کل این کشور ارسال می شود.
نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که قیمت پایین سرویس مذکور و محبوبیت آن نزد مخاطبان از عمده ترین دلایل میزان نفوذ اس ام اس در آرژانتین می باشد.
بر اساس تحقیقات یاد شده اگر مشترکان زیر 18سال هم مورد محاسبه قرار گیرند ، میزان نفوذ اس ام اس در آرژانتین به 97 درصد می رسد.
پتا پایان ماه ژوئیه سال 2006 میلادی 26.7 میلیون مشترک تلفن همراه در آرژانتین وجود داشت که این میزان نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته 3/49 افزایش نشان می دهد و حال آنکه ترافیک تلفن همراه نیز در طول مقطع مذکور بالغ بر 2/22 درصد افزایش یافته است.
                                              

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)