خانهاخبار
طراحی وان پلاس واچ ۳ فاش شد

طراحی وان پلاس واچ ۳ فاش شد

ساعت جدید برند وان پلاس به تازگی در گواهی TENAA کشور چین ثبت شده است. 

۳۱ خرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

وان پلاس با عرضه ساعت وان پلاس واچ ۲ (OnePlus Watch 2) بازگشت موفقی به بازار ساعت‌های هوشمند داشت و حالا به نظر می‌رسد این برند در حال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید ساعت پرمیوم خود است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی وان پلاس واچ ۳ در گواهی TENAA کشور چین ثبت شده که عرضه آن را تایید می‌کند. به علاوه، در این گواهی تصویری از ساعت وان پلاس قرار گرفته که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تصویر وان پلاس واچ ۳

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، وان پلاس واچ ۳ به مانند نسل قبلی خود با نمایشگر دایره‌ای‌شکل و دکمه‌های سخت‌افزاری کنار بدنه همراه خواهد شد. از سوی دیگر، در حاشیه نمایشگر این پوشیدنی تاکی‌متر را مشاهده می‌کنیم.

گواهی TENAA تایید کرده که وان پلاس واچ ۳ از شبکه LTE و سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند و با وای‌فای، NFC و GPS همراه خواهد شد. همچنین پوشیدنی موردانتظار وان پلاس با باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد که از شارژ  ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس واچ ۳ یا با تراشه اسنپدراگون Wear W5 و یا با تراشه اسنپدراگون W5 نسل دو روانه بازار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود وان پلاس واچ ۳ همراه با تبلت وان پلاس پد ۲ معرفی شود. البته گزارش شده که وان پلاس رونمایی از محصولات جدید خود را به تعویق انداخته و تاریخ جدید معرفی آن‌ها هنوز مشخص نشده است.