خانهاخبار
سیری در iOS 18 باهوش‌تر می‌شود؛ دسترسی مستقیم به ChatGPT

سیری در iOS 18 باهوش‌تر می‌شود؛ دسترسی مستقیم به ChatGPT

openAI و اپل با همکاری مستقیم بهم دیگر در پیشرفت هوش مصنوعی خود کمک می‌کنند.

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

اپل در جدیدترین رویداد خود اعلام کرد که دستیار صوتی سیری در سیستم‌عامل‌های iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia، برای ارائه پاسخ‌های بهتر در شرایط مختلف، می‌تواند به طور مستقیم به هوش مصنوعی قدرتمند ChatGPT دسترسی پیدا کند.

سیری به صورت هوشمندانه تشخیص می‌دهد که آیا پرسش‌های کاربران برای ارسال به ChatGPT مناسب هستند یا خیر. سپس با کسب اجازه از کاربر، اطلاعات را برای ChatGPT ارسال می‌کند. این قابلیت به سیری اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به جابه‌جایی بین برنامه‌ها، از توانایی‌های ChatGPT در درک متن و تصاویر برای ارائه پاسخ‌های دقیق‌تر استفاده کند. کاربران می‌توانند سوالات مرتبط با متون، اسناد، عکس‌ها، فایل‌های PDF و موارد دیگر را از سیری بپرسند و پاسخ‌های جامع‌تری دریافت کنند.

siri

علاوه بر این، ChatGPT در «ابزارهای نوشتن» جدید اپل که به صورت سیستمی در دسترس خواهد بود، ادغام می‌شود. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر خود را به راحتی تولید کنند. با استفاده از قابلیت «Compose» که بخشی از «ابزارهای نوشتن» است، کاربران می‌توانند از ابزارهای تصویرسازی ChatGPT برای خلق تصاویر در سبک‌های مختلف جهت تکمیل نوشته‌هایشان بهره ببرند.

دسترسی سیری به ChatGPT رایگان بوده و از مدل GPT-4o استفاده می‌کند. نیازی به ایجاد حساب کاربری جداگانه وجود ندارد. همچنین، درخواست‌های کاربران ثبت نمی‌شوند و آدرس‌های IP آن‌ها مخفی باقی می‌ماند. با این حال، مشترکین سرویس پولی ChatGPT همچنان می‌توانند به ویژگی‌های برتر آن در این تجربه جدید دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید