خانهاخبار
تصویر گوشی برند CMF فاش شد؛ خبری از نورپردازی Glyph نیست!

تصویر گوشی برند CMF فاش شد؛ خبری از نورپردازی Glyph نیست!

برند زیرمجموعه ناتینگ موسوم به CMF در حال توسعه اولین گوشی خود است که حالا در تصویری جدید دیده شده و طراحی آن لو رفته است. 

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

برند زیرمجموعه ناتینگ به نام CMF که وظیفه تولید و فروش محصولات مقرون‌به‌صرفه را دارد در حال توسعه نخستین گوشی خود است که با نام CMF Phone 1 روانه بازار می‌شود. برند CMF هفته گذشته و با انتشار یک تیزر عرضه این گوشی را تایید کرد. 

حالا به تازگی نیز تصویری از CMF Phone 1 فاش شده که طراحی کامل پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. به علاوه، جزئیات مربوط به برچسب قیمتی گوشی جدید ناتینگ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گوشی CMF phone 1

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، گوشی CMF Phone 1 با رنگ خاص برند CMF که در واقع امضای آن محسوب می‌شود همراه خواهد شد. این گوشی همچنین میزبان دوربین دوگانه خواهد بود که سنسورهای آن به صورت عمودی قرار می‌گیرند. 

با توجه به این که CMF Phone 1 محصولی مقرون به صرفه است، ظاهراً ناتینگ مجبور شده برای کاهش هزینه‌های ساخت از نورپردازی Glyph در گوشی جدید برند CMF استفاده نکند. برای مقایسه، تمامی گوشی‌های برند ناتینگ با نورپردازی Glyph روانه بازار شده‌اند. 

شایعه شده که گوشی CMF Phone 1 برای کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۹٬۹۹۹ روپیه (۲۳۹ دلار‌)‌ به فروش خواهد رسید. با این قیمت، گوش جدید CMF می‌تواند به یکی از محصولات ارزشمند بازار بدل شود خصوصاً که از تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰، اندروید ۱۴ و شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. 

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی CMF Phone 1 از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی با حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های CMF Phone 1 می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، رنگ‌بندی متنوع و پنل پشتی پلاستیکی اشاره کرد. ناتینگ تایید کرده که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید