خانهاخبار
بروزرسانی watchOS 11 با قابلیت‌های جدید سلامتی معرفی شد

بروزرسانی watchOS 11 با قابلیت‌های جدید سلامتی معرفی شد

ساعت‌های اپل واچ با بروزرسانی جدید watchOS‌ می‌توانند تاثیرات تمرین‌ها در طولانی‌مدت را پایش کنند. 

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل در حال برگزاری است و اپل در طی این رویداد از بروزرسانی watchOS 11 رونمایی کرده است. نسخه بتا عمومی این بروزرسانی از ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. به مانند سال‌های گذشته، نسخه نهایی بروزرسانی watchOS 11 در پاییز سال جاری میلادی و همراه با نسل جدید اپل واچ عرضه خواهد شد. 

مطابق انتظار، بروزرسانی watchOS 11 با قابلیت‌های سلامتی جدیدی همراه شده است. بروزرسانی جدید اپل واچ از یک Training mode جدید بهره می‌برد که با ثبت داده‌ها و اطلاعات شخصی کاربر قادر است تاثیر شدت و زمان تمرین بر بدن را در طولانی‌مدت بررسی کند. 

بروزرسانی watchOS

با بروزرسانی watchOS 11، اپل واچ تمرین‌های کاربر را زیرنظر می‌گیرد و توصیه می‌کند که آیا باید شدت تمرین بیشتر شود و یا کاربر باید کمی سبک‌تر فعالیت کند. این ویژگی شامل روزهای استراحت نیز می‌شود.

سری اپل واچ با watchOS 11 يک برنامه Vitals جدید را دریافت می‌کند که یک نمای کلی از معیارهای مهم سلامتی را در اختیار کرابران قرار می‌دهد. 

اپل با بروزرسانی جدید watchOS ویژگی Live activities را به ساعت‌های اپل واچ می‌آورد. یک ویژگی امنیتی نیز به اپل واچ اضافه می‌شود که کاربر با استفاده از آن، در صورتی که می‌خواهد به پیاده‌روی شبانه برود، دوستان خود را از مسیر پیاده‌روی مطلع ‌می‌کند.

واچ فیس های watchOS 11

سال گذشته، اپل ویژگی Smart Stack را به عنوان جزوی از بازطراحی بزرگ watchOS 10 معرفی کرد که ویجت‌ها در مرکز صفحه قرار می‌دهد. حالا watchOS 11 نیز ضمن ارائه عملکرد مشابهی ویجت‌های آب‌وهوا و ترجمه را به مرکز نمایشگر می‌آورد.

برخلاف مدل قبلی، watchOS 11 واچ‌فیس‌های متنوعی را به همراه ندارد و به جای آن واچ‌فیس‌های Photos از ظاهر جدیدی بهره می‌برند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید