خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ FE دوربین مشابه نسل قبلی را به همراه خواهد داشت

گلکسی اس ۲۴ FE دوربین مشابه نسل قبلی را به همراه خواهد داشت

گزارشی جدید ادعا می‌کند که سامسونگ در نسل جدید سری گلکسی FE از همان دوربین موجود در مدل قبلی استفاده خواهد کرد. 

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

محصولات سری FE سامسونگ در نزد طرفداران این برند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که این دستگاه‌ها در عین بهره‌مندی از قیمت مناسب، مشخصات فنی شبه‌پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در واقع، سری FE سامسونگ به عنوان جانشین ارزان‌تر محصولات پرچمدار شناخته می‌شود. 

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، سامسونگ در حال توسعه گوشی گلکسی اس ۲۴ FE است که احتمال دارد در طی سال جاری میلادی معرفی شود. حالا به تازگی جزئيات مربوط به سیستم دوربین این گوشی فاش شده است. 

گلکسی اس ۲۳ FE

وبسایت GalaxyClub در گزارشی اعلام کرده که گلکسی اس ۲۴ FE به سنسور ایزوسل GN3 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و اندازه 1/1.57 اینچی مجهز خواهد شد که از اندازه پیکسلی ۱ میکرومتری بهره می‌برد. 

سنسور ایزوسل GN3 سامسونگ تا به امروز در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ FE و گلکسی اس ۲۴ به کار رفته است. 

در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ FE، گوشی گلکسی اس ۲۳ FE با بهبودهایی مانند دوربین سلفی باکیفیت‌تر و دوربین اصلی بهتر همراه شده است. در نتیجه، انتظار نمی‌رفت که سامسونگ بار دیگر سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ FE را بهبود ببخشد. با این وجود، امکان داشت بهبود دوربین‌های نسل جدید سری گلکسی FE باعث شود این گوشی در بازار رقابتی محصولات میان‌رده یک برگ برنده داشته باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز دیگر مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ FE مشخص نشده ولی انتظار داریم که به زودی جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید