خانهاخبار
سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو با طراحی مشابه ایرپادز معرفی خواهد شد!

سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو با طراحی مشابه ایرپادز معرفی خواهد شد!

یکی از افشاگران شناخته شده به تازگی گزارشی را درباره تغییرات اعمال شده در طراحی نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم رده بالای سامسونگ منتشر کرده است.

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

سامسونگ قصد اعمال تغییراتی اساسی در طراحی نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم رده بالای خود یا همان گلکسی بادز ۳ را دارد و به ادعای یکی از افشاگران شناخته شده، در این نسل شاهد استفاده از طراحی ساقه‌دار مشابه ایرپادز پرو اپل خواهیم بود. این تغییر رویکرد بزرگ برای سامسونگ، در تصویر پیکسلی فاش شده توسط «اون بلس» (@evleaks) قابل مشاهده است.

buds 1.jpg

با وجودی که تصویر فاش شده برای محافظت از منبع اصلی دستکاری شده است؛ شباهت گلکسی بادز ۳ پرو به ایرپادز پرو اپل غیرقابل انکار به نظر می‌رسد. این تغییرات جدید، سامسونگ را از زبان طراحی‌ منحصر به فرد سری گلکسی بادز دور می‌کند.

پیش از این، شایعاتی مبنی بر وجود تکنولوژی جدیدی به نام «Blade Lights» در گلکسی بادز ۳ پرو نیز منتشر شده بودند. همچنین انتظار می‌رود این ایرفون‌ها با عمر باتری ۶ ساعته (۳۰ ساعت با قاب)، دو بلندگو در هر ایرفون، قابلیت نویز کنسلینگ تطبیق‌پذیر، حالت پخش صدای محیط و بلوتوث ۵.۳ عرضه شوند.

buds 2.jpg

سامسونگ احتمالا طی رویداد آنپکد ماه جولای از گلکسی بادز ۳ پرو در رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی خواهد کرد. در این رویداد شلوغ که احتمالا در شهر پاریس برگزار خواهد شد؛ محصولاتی چون گلکسی زد فولد ۶، زد فلیپ ۶، واچ ۷، واچ اولترا و گلکسی بادز ۳ معمولی نیز معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید