خانهاخبار
زمان عرضه گلکسی واچ FE فاش شد

زمان عرضه گلکسی واچ FE فاش شد

سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۴ تیر ساعت مقرون به صرفه جدید خود را به فروش خواهد رساند. 

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون ساعت مقرون به صرفه جدید سامسونگ موسوم به گلکسی واچ FE منتشر شده که طراحی و مشخصات فنی آن‌ها فاش کرده‌اند. 

سامسونگ در حال حاضر به خریداران سری گلکسی اس ۲۴ در بازار بلژیک یک عدد ساعت گلکسی واچ FE هدیه می‌دهد. این موضوع نشان می‌دهد که ساعت جدید غول فناوری کره احتمالاً زودتر از دو ساعت گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی خواهد شد.

رندرهای گلکسی واچ FE

همانطور که می‌دانیم، رویداد آنپکد سامسونگ به احتمال زیاد در ماه ژوئیه (ماه آینده) برگزار خواهد شد که در طی آن شاهد رونمایی از گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی خواهد شد. حالا افشاگری ادعا کرده که گلکسی واچ FE در ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد. 

طبق گزارش این افشاگر، گلکسی واچ FE در تاریخ ۲۴ ژوئن (۴ تیر) عرضه خواهد شد. معرفی پیش‌ از موعد این ساعت منطقی به نظر می‌رسد چرا که رویداد آنپکد سامسونگ به خودی خود میزبان محصولات زیادی است و زمان کافی برای معرفی کامل گلکسی واچ FE وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است که گلکسی واچ FE احتمالاً به عنوان نسخه‌ ری‌برند گلکسی واچ ۴ روانه بازار خواهد شد. ساعت گلکسی واچ ۴ سه سال پیش عرضه شد و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مدل جدید آن را با نام دیگری و به عنوان نسخه ارزان سری گلکسی واچ ۷ به فروش برساند.

از مشخصات فنی احتمالی گلکسی واچ FE می‌توان باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۱٫۲ اینچی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 را نام برد. گزارش شده این ساعت با قیمت ۱۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: