خانهاخبار
نام ساعت پرمیوم سامسونگ در یک گواهی تایید شد

نام ساعت پرمیوم سامسونگ در یک گواهی تایید شد

ساعت جدید سامسونگ که محصولی پرمیوم به شمار می‌رود با نام گلکسی واچ اولترا عرضه خواهد شد.

۹ خرداد ۱۴۰۳

اخیراً، گزارشی ادعا کرد که ساعت پرمیوم موردانتظار سامسونگ با نام گلکسی واچ X شناخته خواهد شد و به عنوان رقیب مستقیم اپل واچ اولترا ۲ روانه بازار می‌شود. با این وجود، شایعات قبلی ادعا کرده‌ بودند که این ساعت نام گلکسی واچ ۷ اولترا را به همراه خواهد داشت. 

حالا اما به نظر می‌رسد ساعت جدید سامسونگ با هیچ‌کدام از نام‌های شایعه‌شده عرضه نمی‌شود. در واقع، گواهی TDRA کشور امارات متحده عربی امروز تایید کرد که این دستگاه با نام تجاری گلکسی واچ اولترا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

گواهی گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا با شناسه مدل SM-L705F و پشتیبانی از شبکه سلولی در گواهی مذکور ثبت شده است. از سوی دیگر، گواهی FCC نیز تایید کرده که این دستگاه با شارژ ۱۰ واتی همراه خواهد شد.

در صورتی که رندرهای فاش‌شده از گلکسی واچ اولترا معتبر باشند، انتظار داریم که گلکسی واچ اولترا از بدنه مربعی‌شکلی بهره ببرد که یک نمایشگر دایره‌ای ۱٫۵ اینچی روی آن قرار گرفته است. به علاوه، گلکسی واچ اولترا از حلقه چرخان برخوردار خواهد شد و در سمت راست بدنه خود میزبان سه دکمه خواهد بود. 

شایعات اعلام کرده‌اند که گلکسی واچ اولترا تا فشار ۱۰ اتمسفری آب (۱۰۰ متری) مقاوم خواهد بود و از عمر باتری ۱۰۰ ساعته برخوردار خواهد شد. برای مقایسه، گلکسی واچ ۵ پرو با عمر باتری ۸۰ ساعته معرفی شده است. گلکسی واچ اولترا به باتری ۵۷۸ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد که احتمالا به صورت ۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی می‌شود.

رندر گلکسی واچ اولترا

رندر منتسب به گلکسی واچ X

شایان ذکر است که ساعت پرمیوم سامسونگ ظاهراً از تراشه اگزینوس W1000 بهره خواهد برد که نخستین تراشه ۳ نانومتری سامسونگ محسوب می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی واچ اولترا احتمالاً در ماه ژوئیه و همراه با دیگر محصولات موردانتظار سامسونگ شامل گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی رینگ و گلکسی واچ ۷ در طی رویداد آنپکد معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید