خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۶ بیشتر خواهد شد

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۶ بیشتر خواهد شد

گواهی FCC تایید کرده که نسل جدید گوشی تاشو فلیپ سامسونگ از باتری حجیم‌تری بهره خواهد برد. 

۹ خرداد ۱۴۰۳

هر چه به زمان رونمایی از گلکسی زد فلیپ ۶ نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌های بیشتری پیرامون این گوشی منتشر می‌شوند. حالا به تازگی محصول موردانتظار سامسونگ در یک گواهی مهم ثبت شده که نشان می‌دهد این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.

وبسایت MySmartPrice با انتشار گزارشی اعلام کرده که گلکسی زد فلیپ ۶ با شناسه مدل SM-F741U در گواهی FCC لیست شده است. به علاوه، گوشی سامسونگ با باتری دوسلولی در گواهی موردنظر ثبت شده است. 

طبق اطلاعات قرار گرفته در FCC، دو باتری گلکسی زد فلیپ ۶ به ترتیب از ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۲۷۹۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند. در مجموع، ظرفیت واقعی باتری این گوشی برابر با ۳۷۹۰ میلی‌آمپرساعت است که احتمالاً سامسونگ آن را با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی و یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اعلام خواهد کرد. 

رندر گلکسی زد فلیپ ۶

برای مقایسه، ظرفیت واقعی باتری گلکسی زد فلیپ ۵ برابر با ۳۵۹۱ میلی‌آمپرساعت است که با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی تبلیغ شده است. 

در حالی که افزایش ۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۶ یک بهبود جزئی به شمار می‌رود، امید می‌رود که عمر باتری گوشی سامسونگ بهتر از قبل شود خصوصاً که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه یک سخت‌افزار بهینه است که به عمر بیشتر باتری کمک شایانی می‌کند.

گواهی FCC همچنین تایید کرده که گلکسی زد فلیپ ۶ از بلوتوث، وای‌فای 6E و NFC پشتیبانی می‌کند. 

رندر زد فلیپ ۶

با توجه به رندرهای فاش‌شده از گلکسی زد فلیپ ۶، می‌دانیم که این گوشی با زبان طراحی مشابه نسل قبلی همراه می‌شود ولی احتمالاً از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلویی (مانند سری گلکسی اس ۲۴) بهره خواهد برد.

اندازه دو نمایشگر داخلی و کاور گلکسی زد فلیپ ۶ نیز تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت ولی شایعه شده که میزان تاخوردگی نمایشگر داخلی به میزان قابل‌توجهی کمتر می‌شود. دیگر بهبود این گوشی به سیستم دوربین آن مربوط خواهد شد چرا که گزارش شده گلکسی زد فلیپ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید