خانهاخبار
ریلمی نارزو N65 به همراه چیپست دیمنسیتی ۶۳۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

ریلمی نارزو N65 به همراه چیپست دیمنسیتی ۶۳۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شرکت ریلمی ساعاتی پیش از گوشی مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد.

۸ خرداد ۱۴۰۳

طی هفته گذشته، شاهد افشای برخی جزئیات درباره گوشی ریلمی نارزو N65 بودیم و اکنون نیز این محصول به طور رسمی معرفی شده است.

realme 1.jpg

ریلمی نارزو N65 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۴ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر که نرخ حساسیت به لمس ۲۴۰ هرتز را دارد؛ حداکثر میزان روشنایی ۶۲۵ نیتی را ارائه می‌دهد. این گوشی با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ روانه بازار شده و در نسخه‌هایی با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است.

ریلمی نارزو N65 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ آیزوسل JN1 استفاده می‌کند؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره دوربین کمکی این محصول در دسترس نیست. در سوی دیگر، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی نیز درون پانچ هول بخش میانی نمایشگر قرار دارد.

realme 2.jpg

این محصول به همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 روانه بازار خواهد شد. ظرفیت باتری این محصول معادل با ۵٫۰۰۰ میلی آمپر است و پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی نیز در آن دیده می‌شود. از جمله سایر امکانات این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور و گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات غبار اشاره کرد.

realme 3.jpg

ابعاد ریلمی نارزو N65 معادل با ۷.۸۹×۷۶.۱×۱۶۵.۶ میلی متر است و وزن آن نیز به ۱۹۰ گرم می‌رسد. نسخه پایه این محصول با رم ۴ گیگابایتی، با پرداخت ۱۱٫۴۹۹ روپیه هند (حدود ۱۳۸ دلار) قابل تهیه است و در سوی دیگر، برای تهیه نسخه با رم ۶ گیگابایتی نیز باید ۱۲٫۴۹۹ روپیه هند (حدود ۱۵۰ دلار) هزینه کنید. این گوشی در رنگ‌های سبز تیره و طلایی روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید