خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای موتو G85 فاش شدند

مشخصات فنی و رندرهای موتو G85 فاش شدند

میان‌رده جدید موتورولا با طراحی متفاوتی در مقایسه با نسل قبلی همراه می‌شود و به تراشه تازه‌ای از کوالکام مجهز خواهد شد.

۹ خرداد ۱۴۰۳

برای مدت زمان طولانی است که گوشی‌های سری G موتورولا برای بازارهای مختلف از جمله اروپا عرضه می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه گوشی جدیدی است که موتو G85 نام دارد و محصولی میان‌رده به شمار می‌رود. 

افشاگری شناخته‌شده با نام کاربری MysteryLupin به تازگی رندرها و بخشی از مشخصات فنی کلیدی موتو G85 را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ به اشتراک گذاشته است. 

رنگ زرد موتو G85

همانطور که در رندرهای این گوشی مشخص است، موتو G85 در برخی از زمینه‌ها با ظاهر متفاوتی در مقایسه با موتو G84 همراه می‌شود. برای مثال، موتو G84 از نمایشگر و پنل پشتی با لبه‌های تخت بهره می‌برد در حالی که لبه‌های پنل پشتی و نمایشگر موتو G85 خمیده شده و ظاهر پرمیوم‌تری را به دستگاه بخشیده‌اند.

در پنل پشتی موتو G85‌ شاهد طراحی متفاوتی برای ماژول دوربین هستیم. به نظر می‌رسد جزیره دوربین میان‌رده موتورولا با بدنه دستگاه ادغام شده است. به علاوه، این گوشی ظاهراً در سه رنگ زرد طلایی، مشکی و آبی به فروش خواهد رسید.

رنگ آبی موتو g85

در لیست مشخصات فنی موتو G85 به تراشه‌ای معرفی‌نشده به نام اسنپدراگون 6s نسل سه اشاره شده که از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ بهره می‌برد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از این تراشه موجود نیست و جدیدترین مدل سری تراشه‌های اسنپدراگون ۶ با نام اسنپدراگون ۶ نسل یک عرضه شده است.

شایان ذکر است  تراشه به کار رفته در موتو G85 احتمالاً تفاوت خاصی با تراشه موجود در موتو G84 (اسنپدراگون ۶۹۵) نخواهد داشت چرا که هر دوی این تراشه از پردازنده گرافیکی مشابه برخوردار هستند.

دیگر مشخصات فنی فاش‌شده موتو G85 مشابه نسل قبلی است. در این رابطه، گزارش شده که میان‌رده موتورولا با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. به علاوه، موتو G85 احتمالاً به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

رنگ مشکی موتو g85

سیستم دوربین موتو G85 به احتمال زیاد شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض خواهد بود. دوربین سلفی نیز در خود سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز جزئيات قیمتی موتو G85 مشخص نشده ولی اخیرا شایعه‌ای ادعا کرد که این گوشی با قیمت مشابه نسل قبلی به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید