خانهاخبار
قیمت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ احتمالاً افزایش پیدا می‌کند

قیمت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ احتمالاً افزایش پیدا می‌کند

گزارشی جدید ادعا کرده که مدل‌های جدید سری زد فولد و زد فلیپ با افزایش قیمتی ۱۰۰ یورویی همراه می‌شوند.

۸ خرداد ۱۴۰۳

چندین منبع خبری قبلا ادعا کرده بودند که دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر)‌ برگزار می‌شود. حالا اما یک وبسایت خبری یونایی ادعا کرده که رویداد موردانتظار سامسونگ زودتر از زمانی که شایعه‌ شده برگزار خواهد شد.

وبسایت فناوری Techmaniacs در گزارشی جدید خبر داده که رویداد آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۴ ژوئيه (۳ مرداد) و در شهر پاریس برگزار خواهد شد. این وبسایت ادعا کرده که اطلاعات مربوط به رویداد غول فناوری کره را از منابع معتبری دریافت کرده است. 

لوگوی رویداد آنپکد سامسونگ

گزارش شده که در رویداد بزرگ سامسونگ شاهد رونمایی از محصولات مهمی مانند گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی رینگ و گلکسی واچ X خواهیم بود. 

این گزارش جدید اذعان داشته که امسال خبری از عرضه نسخه‌های اسلیم و FE سری زد فولد و زد فلیپ نخواهد بود. در این رابطه، به نظر می‌رسد که این محصولات سال آینده معرفی خواهند شد. 

وبسایت Techmaniacs ادعا کرده که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ با قیمت بالاتری در مقایسه با نسل قبلی به فروش خواهند رسید. نسل جدید سری زد فولد احتمالاً ۱۰۰ یورو گران‌تر از مدل قبلی خواهد بود در حالی که بهبودهای این گوشی ظاهراً تنها به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل سه و قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مربوط می‌شوند. 

گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶

از سوی دیگر، قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ ۱۰۰ یورو افزایش خواهد داشت. علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، گلکسی زد فلیپ ۶ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جدید نیز عرضه می‌شود. 

علی‌‌رغم افزایش قیمت ۱۰۰ یورویی، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ بهبودهای چندان مهمی را دریافت نمی‌کنند. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چگونه می‌تواند کاربران را برای خرید تاشوهای جدید خود ترغیب کند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید