خانهاخبار
قابلیت جدید Phone Link: کپی متن از عکس‌های گوشی اندروید به ویندوز

قابلیت جدید Phone Link: کپی متن از عکس‌های گوشی اندروید به ویندوز

قابلیت جدید Phone Link در ویندوز ۱۱ به کاربران امکان می‌دهد متن موجود در عکس‌های گوشی‌های موبایل اندرویدی خود را مستقیماً استخراج کرده و در کامپیوتر استفاده کنند. 
 

۸ خرداد ۱۴۰۳

اخیراً ابزار Snipping Tool در ویندوز به قابلیت تشخیص نوری کاراکتر (OCR) مجهز شده که امکان استخراج متن از تصاویر و جایگذاری آن در برنامه‌های دلخواه را فراهم می‌کند.

اکنون، کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت جدید Phone Link در ویندوز ۱۱، متن موجود در عکس‌های گوشی اندرویدی خود را مستقیماً استخراج کرده و در کامپیوتر خود استفاده کنند.

وب‌سایت Windows Central قابلیت OCR را در اپلیکیشن Phone Link روی ویندوز ۱۱ کشف کرده است. این قابلیت به صورت یک آیکون «متن» هنگام مشاهده تصاویر گوشی در بخش Photos برنامه Phone Link نمایش داده می‌شود.

با ضربه زدن روی این آیکون، فرآیند تشخیص کاراکتر آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند متن خاصی را انتخاب کرده، تمام متن را هایلایت کرده و یا کل متن را کپی کنند.

Windows-Phone-Link-icon.jpeg

لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربران کانال Release Preview در دسترس است و در نسخه پایدار ویندوز ۱۱ قابل مشاهده نیست.

مایکروسافت پیشتر قابلیت مشابهی را در Snipping Tool ارائه کرده بود که امکان اسکن و استخراج متن از هر فایل تصویری را فراهم می‌کرد. اما این ابزار نیاز به دسترسی محلی به تصاویر داشت، به این معنا که کاربران باید تصاویر را روی کامپیوتر خود ذخیره کرده یا گوشی خود را متصل می‌کردند. اما با رویکرد جدید Phone Link، کاربران فقط به اتصال گوشی به کامپیوتر نیاز دارند تا بتوانند متن را استخراج کنند.

این قابلیت جدید به طور قابل توجهی فرآیند کپی متن از عکس‌ها را ساده‌تر می‌کند و امیدواریم به زودی برای تمامی کاربران ویندوز ۱۱ منتشر شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید