خانهاخبار
گوشی POCO M6 Plus: میان‌رده‌ای قدرتمند با رابط کاربری HyperOS

گوشی POCO M6 Plus: میان‌رده‌ای قدرتمند با رابط کاربری HyperOS

POCO M6 Plus 5G، جدیدترین گوشی میان‌رده شیائومی، با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و رابط کاربری HyperOS، به زودی عرضه می‌شود.
 

۸ خرداد ۱۴۰۳

شیائومی، همچنان در رقابت برای جلب توجه بازار میان‌رده ادامه می‌دهد و اکنون با مدل جدید POCO M6 Plus 5G در حال آماده‌سازی برای عرضه است.

این دستگاه، که به زودی معرفی خواهد شد، در واقع نسخه‌ای تغییر یافته از گوشی Redmi Note 13R می‌باشد که پیش‌تر در بازار چین معرفی شده بود.

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، POCO M6 Plus 5G با نمایشگر ۶.۷۹ اینچی IPS، با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۵۵۰ نیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را به کاربران ارائه می‌دهد و با دریافت گواهینامه TÜV Rheinland، از سلامت چشم کاربران محافظت می‌کند.

کد HyperOS POCO M6 Plus 5G

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ شرکت کوالکام بهره می‌برد و با پشتیبانی از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2، عملکرد بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

نرم‌افزار این دستگاه به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ همراه با رابط کاربری HyperOS ارائه خواهد شد که تجربه‌ای روان و کاربرپسند را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

همچنین، با توجه به ویژگی‌های اعلام شده، انتظار می‌رود که POCO M6 Plus 5G با طراحی شیک و مدرن خود و عملکرد قدرتمند، با بازخورد مثبت کاربران مواجه شود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول در مراسم رسمی عرضه آن اعلام خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید