خانهاخبار
پرچمدار تاشو موتورولا از شارژ ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند

پرچمدار تاشو موتورولا از شارژ ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند

با شارژ سریع ۶۸ واتی، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به بهترین گوشی تاشو فلیپ بازار از نظر سرعت شارژ بدل خواهد شد. 

۸ خرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در حال آماده‌سازی برای معرفی دو گوشی تاشو جدید به نام‌های موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا است. تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون این دو گوشی منتشر شده که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده‌اند.

حالا به تازگی گوشی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در گواهی 3C قرار گرفته که خبر از معرفی آن در آينده‌ای نزدیک می‌دهد. 3C یک گواهی اجباری در کشور چین است که دستگاه‌ها ملزم به دریافت آن هستند. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با شناسه مدل XT2451-4 در گواهی 3C‌ ثبت شده است. با توجه به اطلاعات قرارگرفته در این گواهی، پرچمدار تاشو موتورولا از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سرعت شارژ موتورولا ریز ۵۰ اولترا

شایان ذکر است که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به لطف شارژ ۶۸ واتی به بهترین گوشی تاشو فلیپ بازار از نظر سرعت شارژ بدل خواهد شد. 

قبلا گزارش شده بود که گوشی تاشو موردانتظار شیائومی موسوم به شیائومی میکس فلیپ از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. حالا اما به نظر می‌رسد محصول جدید موتورولا در زمینه سرعت شارژ قادر به شکست نماینده شیائومی خواهد بود. 

براساس گزارش‌های قبلی، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی و نمایشگر کاور ۴ اینچی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز احتمالاً تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. 

رندر موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به احتمال زیاد از دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته انتظار داریم که کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی در اختیار کاربران قرار بگیرد.  

در خبری مشابه، اخیرا گوشی موتورولا ریزر ۵۰ در گواهی چینی TENAA ثبت شد و مشخصات فنی کلیدی و تصاویر واقعی آن در دسترس کاربران قرار گرفت. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید