خانهاخبار
سیستم دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا دو بهبود مهم خواهد داشت

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا دو بهبود مهم خواهد داشت

پرچمدار پرمیوم سال آینده سامسونگ احتمالاً از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری بهره خواهد برد.

۷ خرداد ۱۴۰۳

در حالی که هنوز تا رونمایی از سری پرچمدار جدید سامسونگ زمان زیادی باقی مانده است، گزارش‌های مختلفی پیرامون سری گلکسی اس ۲۵ منتشر شده است. در این رابطه، اخیراً بخشی از جزئیات فنی گلکسی اس ۲۵ اولترا در دسترس قرار گرفت.

حالا اما به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe اطلاعات جدیدی از دوربین‌های پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ را به اشتراک گذاشته که خبر از دو بهبود مهم ‌برای این گوشی می‌دهند.

طبق گفته‌های Ice Universe، گلکسی اس ۲۵ اولترا از چهار دوربین بهره خواهد برد. قبلا دو افشاگر ادعا کرده بودند که پرچمدار سامسونگ با دوربین سه‌گانه همراه می‌شود ولی حالا Ice Universe این موضوع را رد کرده است.

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا

این افشاگر اعلام کرده که گلکسی اس ۲۵ اولترا به مانند نسل قبلی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری مجهز خواهد شد. 

بهبودهای مهم سیستم دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا به سنسورهای فوق‌عریض و تله‌فوتو آن مربوط می‌شوند. در واقع، Ice Universe ادعا کرده که پرچمدار سامسونگ از دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری برخوردار خواهد شد.

 سنسور تله‌فوتو بهبودیافته گلکسی اس ۲۵ اولترا یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود چرا که از زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا، سامسونگ از یک سنسور کوچک ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری در پرچمدارهای پرمیوم خود استفاده کرده است. 

رزولوشن بالاتر به سنسور تله‌فوتو گوشی کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری ترکیب پیکسلی، به زوم بهتری دست پیدا کند و یا در شرایط نوری ضعیف تصاویر پرتره باکیفیتی را ثبت کند. همچنین سنسور تله‌فوتو با رزولوشن بالا در بزرگنمایی هیبریدی نیز نقش موثرتری دارد و در بزرگنمایی بین ۳ تا ۵ برابر باعث بهبود کیفیت تصاویر می‌‌شود. انتظار داریم که این سنسور در تصویربرداری ماکرو عملکرد بهتری داشته باشد.

گلکسی اس ۲۴ اولترا

از سوی دیگر، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض نیز گلکسی اس ۲۵ اولترا را در رده بهترین گوشی‌های مبتنی بر دوربین بازار مانند پیکسل ۸ پرو و شیائومی ۱۴ قرار می‌دهد. به لطف فناوری ترکیب پیکسلی، دوربی فوق‌عریض با رزولوشن بالا عملکرد قابل‌توجهی در شرایط نوری ضعیف دارد.

شایان ذکر است گزارش Ice Universe‌ برای کاربرانی که به دنبال بهبود همه‌جانبه دوربین‌های تله‌فوتو گلکسی اس ۲۵ اولترا بوده‌اند، یک خبر ناامیدکننده به شمار می‌رود. چندی پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که گلکسی اس ۲۵ اولترا به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز خواهد شد که می‌تواند به زوم متغیر ۴ یا ۷ برابری دست پیدا کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی  اس ۲۵ احتمالاً در ماه ژانویه معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید