خانهاخبار
تصاویر بیشتری از مقایسه آیفون ۱۶ پرو با ۱۵ پرو به بیرون درز کرد

تصاویر بیشتری از مقایسه آیفون ۱۶ پرو با ۱۵ پرو به بیرون درز کرد

آیا می‌توانید تفاوتی بین دو تصویر ببینید؟

۷ خرداد ۱۴۰۳

افشاگر دنیای تکنولوژی، ماجین بو، با یک مدل (ماکت) دیگر از آیفون ۱۶ پرو برگشته تا مقایسه‌ای بین این گوشی و آیفون ۱۵ پرو به ما نشان دهد.

انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو با نمایشگر ۶.۳ اینچی عرضه شود که نسبت به نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون ۱۵ پرو کمی بزرگ‌تر است. هرچند تصاویر تازه فاش شده نشان می‌دهند که این افزایش اندازه خیلی چشمگیر نخواهد بود، اما به اندازه‌ای هست که به چشم بیاید.

بر خلاف مدل‌های ماکت فاش‌شده‌ی قبلی، این مدل جدید صفحه‌نمایش هم دارد، اما از آنجایی که به احتمال زیاد یک نمایشگر غیرقابل‌کار است، نمی‌توانیم حاشیه‌های باریک‌تر ادعاییِ گوشی را ببینیم، که قرار است با فناوری ساختار کاهش حاشیه (BRS) امکان‌پذیر شود.یک تصویر نشان می‌دهد که لنزهای دوربین آیفون ۱۶ پرو بزرگ‌تر از سنسورهای آیفون ۱۵ پرو هستند، که این موضوع شایعه‌ای را تایید می‌کند که می‌گفت حداقل یکی از سنسورها نسبت به مدل فعلی ضخیم‌تر خواهد بود.

آیفون ۱۶ پرو

طبق شایعات، این گوشی دو دوربین جدید دریافت خواهد کرد: لنز تله‌фото پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۱۵ پرو مکس با زوم اپتیکال ۵ برابر و یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی. این سنسورها احتمالا به این گوشی کمک می‌کنند تا با عملکرد عالی خود، در لیست بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۴ قرار بگیرد.

آیفون ۱۶ پرو

همچنین در این تصاویر، دکمه‌ی شایعه‌شده‌ی عکسبرداری هم دیده می‌شود. انتظار می‌رود این دکمه یک دکمه‌ی مکانیکی حساس به لمس باشد تا به کاربران کنترل فیزیکی مشابه یک دوربین اختصاصی را ارائه دهد.دکمه‌ی جدید احتمالا کارکردی شبیه به یک دکمه‌ی شاتر سنتی دوربین خواهد داشت و حتی شاید به شما امکان تغییر میزان زوم را هم بدهد. با اینکه تغییرات جزئی در جای جای بدنه‌ی گوشی دیده می‌شود، به نظر می‌رسد آیفون ۱۶ پرو از نظر طراحی کلی شباهت زیادی به آیفون ۱۵ پرو داشته باشد، و ممکن است در نگاه اول حتی تشخیص‌شان از هم سخت باشد.

آیفون ۱۶ پرو

علاوه بر نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین‌های جدید، گفته می‌شود آیفون ۱۶ پرو از یک تراشه‌ی قدرتمندتر و یک باتری کمی حجیم‌تر هم بهره‌مند خواهد شد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید