خانهاخبار
تاشو میان‌رده موتورولا در نخستین تصاویر واقعی دیده شد

تاشو میان‌رده موتورولا در نخستین تصاویر واقعی دیده شد

گوشی موردانتظار موتورولا ریزر ۵۰ به تازگی در گواهی TENAA قرار گرفته و تصاویر و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است.

۶ خرداد ۱۴۰۳

تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون گوشی تاشو موتورولا موسوم به موتورولا ریزر ۵۰ (Motorola Razr 50) در دسترس قرار گرفته است. در این راستا، اخیرا رندرها و بخشی از مشخصات فنی این گوشی فاش شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا ریزر ۵۰ در یک گواهی مهم ثبت شده که حاوی تصاویر واقعی و مشخصات فنی کلیدی این گوشی است. 

گواهی TENAA موتورولا ریزر ۵۰

موتورولا ریزر ۵۰ به تازگی در گواهی چینی TENAA لیست شده که خبر از عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. در این گواهی، تصاویر پنل جلویی و پشتی گوشی تاشو میان‌رده موتورولا قرار گرفته که نمایشگر کاور بزرگ و دوربین دوگانه آن را تایید می‌کنند.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، نیمه بالایی پنل پشتی موتورولا ریزر ۵۰ میزبان نمایشگر کاور بزرگی است که در خود دوربین دوگانه را نیز جای داده است. نمایشگر داخلی گوشی نیز ظاهراً از حاشیه‌های اندکی بهره خواهد برد و با ناچ حفره دوربین سلفی همراه خواهد شد.

پنل پشتی موتو ریزر ۵۰

در گواهی TENAA مشخصات فنی موتورولا ریزر ۵۰ نیز ثبت شده است. با توجه به اطلاعات ثبت‌شده، این گوشی به یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس حداکثری ۲٫۵ گیگاهرتز مجهز خواهد بود. شایعه شده که قلب تپنده موتورولا ریزر ۵۰ تراشه دیمنسیتی 7300X است. 

طبق این گواهی چینی، موتورولا ریزر ۵۰ در سه نسخه حافظه رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و چهار مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز گوشی موردانتظار موتورولا نیز توسط باتری ۳۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. 

گواهی TENAA تایید می‌کند که موتورولا ریزر ۵۰ از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی اولد با رزولوشن تصویر ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ بهره خواهد برد. 

پنل جلویی موتو ریزر ۵۰

سیستم دوربین تاشو میان‌رده موتورولا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی موتورولا ریزر ۵۰ می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت، ضخامت ۷٫۲ میلی‌متری و وزن ۱۸۸ گرمی اشاره کرد. 

شایان ذکر است که دیگر گوشی تاشو موتورولا که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا نام دارد یک محصول پرمیوم خواهد بود و به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد این دو گوشی ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید